بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

سردار دهقان در همایش امنیت پایدار

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۰ ب.ظ

سردار دهقان خاطرنشان کرد: نخستین بحث که در شکل گیری مکتب امنیتی جمهوری اسلامی ایران مطرح می شود این موضوع  است که به سمتی باید برویم تا بتوانیم مرجع امنیتی را درست تشخیص دهیم؛ در صورتی که  مرجع امنیت را درست تشخیص دادیم، هر چیزی که تهدید کننده آن باشد و یا در معرض تهدید قرار گیرد به طور طبیعی به عنوان دشمن، رقیب یا عامل تهدید کننده مطرح می شود باید در مقابل آن تهدید اقدام مناسب انجام دهیم.

وی با بیان اینکه هر آن چیزی که انسجام، وحدت و یکپارچگی این جامعه را به هم بزند تهدید است، گفت: هر چیزی که یکپارچگی در جامعه را مخدوش کند تهدید به حساب می آید.

سردار دهقان تاکید کرد : هر عاملی که بحث ولایت را تهدید، تخریب  و یا تحریف کند و بدنبال بدیل و بدل سازی نیز برود تهدید است.

وی گفت: هر چیزی که امنیت عمومی جامعه اسلامی را که در کنار هم  یک زیست الهی دارند چه امنیت فردی و چه امنیت جمعی را تهدید کند خود به خود تهدید خواهد بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه انسان در زیست خود در طول زمان همواره خودش را در معرض تهدید دیده است،  اظهار داشت: به عبارتی انسان همزمان با زیستن در جامعه و روی کره خاکی همواره مواجه با مجموعه تهدیدات بوده است و همواره تلاش کرده تا نظریه هایی را توسعه دهد و بتواند در ارتباط با دیگران امنیت خودش را که پایدار خواهد شد تامین کرده  و خود را در وضعیت بهتری قرار دهد.

منبع:خبرگزاری مهر

۹۴/۰۳/۲۰
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.