بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

آب بازی استانداری البرز با عقاید مردم!

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ب.ظ

با کمی تدبر و دقت در اتفاقات اخیر کرج و عکس العمل استانداری و فرمانداری محترم در البرز می توان چند کلید واژه را کنار هم گذاشت تا به واژه تدبیر در دیدگاه علم داران این شعار رسید : سیاست زدگی + منطق ستیزی و قانون گریزی + عدول از خطوط قرمز اسلام + هم دستی با عاملان نا امنی کشور در سال ۸۸ + تلاش برای بدست آوردن کرسی های خبرگان رهبری و مجلس در انتخابات = تدبیر
بهتر است منظورم را در چند سوالی که پاسخش در قلب آن است طرح کنم
۱- برگزاری همایش مردمی *به غرب باج نمی دهیم * که شعار اصلی آن دشمنی با دشمنان مردم و نظام است ، میز چه کسانی را می لرزاند که برای برگزاری قانونی آن معاون سیاسی فرماندار کرج مردم را به برخورد امنیتی تهدید می کند ؟
۲- برگزاری تجمع آب بازی در روز اول ماه مبارک رمضان و هتاکی و بی حرمتی به شئونات دینی در این روز و سکوت و لبخند معنادار مجموعه های استانداری و فرمانداری در مقابل این اقدام شنیع به چه معناست ؟ آن ها بدنبال باج دادن به چه کسانی هستند ؟
از برخورد دوگانه این آقایان تحلیلی می توان داشت .
۱- بیداری جوانان و حضور آن ها در صحنه برای صیانت از آرمان ها و مقابله باعوامل فتنه در استان ، میز عده ای را از آن ها می گیرد و می دانند با مطلع شدن جوانان از خیانت های سال ۸۸ آنان دیگر جایی در مسند قدرت در استان ندارند و با مقابله با برگزاری همایش های قانونی و لبخند توام با رضایت برای برگزاری تجمعات هتاکانه ، سعی در مشغول کردن جوانان در حاشیه امورات استان و کشور دارند .
۲- تدبیری های استان با نزدیک شدن به ایام انتخابات آتی سعی در جلب رای هنجار شکنان دارند (البته به قطع در این مورد دچار اشتباه محاسباتی شده اند و تاریخ ثابت کرده که مردم در عرصه های مختلف مشت محکمی بر دهان ساکتین و مارقین نظام زده اند)
حال با تمام این اوصاف به نظر می رسد جناب استاندار به ابراز برائت و اعلام موضع صریح از اتفاقات اخیر در استان بیش از هر چیزی احتیاج داشته باشد و البته اگر گوشی برای شنیدن حرف حق وجود داشته باشد ، چه بسا که بار ها دلسوزان ، ایشان را به تبری از فتنه گران دعوت کرده اند و ایشان باز هم سکوت و لبخند روانه داشتند.
مجموعه استانداری، فرمانداری و دیگر مسئولان در این امور باید بدانند این هم گذشت ولی بدانید اگر باز هم سکوت کنید و لبخند بزنید مردم بصیر استان البرز از شما به سادگی نمی گذرند .مراقب باشید مانند چند سال اخیرتان شرمنده خون شهدا نباشید.


علی فلاحت کار - فعال دانشجویی

منبع:خبرگزاری اسنا

۹۴/۰۳/۳۰
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.