بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

آری شهدا آمدند تا به ما بگویند که با دست بسته نیز میتوان اوج گرفت آنها آمدند تا به ما بگویند که میشود زنده زنده تن به گور داد اما تن به ذلت نداد آنها آمدند تا بار دیگر پیام هیهات مناالذله را برای مردم ما تداعی کنند و به ما که در روزمرگی زندگی وتجملات دنیوی  ، خودمان را به خواب خرگوشی زده ایم روزهای حماسه و خون را یادآوری کنند ، و الحق که مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی هم استقبالی در خور مظلومیت این اسطوره های کشور انجام دادند. در این شرایط که همه احزاب و گروههای کشور در برابر ایثار و از خود گذشتگی این عزیزان کمر تعظیم خم نموده اند روزنامه آرمان به خود اجازه میدهد تا  با درج تصویری گستاخانه (( که انسان را به یاد اثرهای اومانیستی قرون 14و15 میلادی که کارش تقدس زدایی از اولیا و پیامبرانی مانند حضرت مریم (س) و حضرت مسیح (ع) می باشد))فرهنگ والای شهادت را زیر سوال ببرد.
ما دانشجویان و دانشگاهیان بسیجی استان قم گوش به فرمان و  تحت زعامت مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) اعلام میداریم که مسئله شهادت و شهداء از خطوط و ارکان اصلی ماست و به هیچ کس اجازه نخواهیم داد تا این فرهنگ عظیم را دستمایه افکار کثیف خود قرار دهد و از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار داریم که هرچه سریعتر با این روزنامه و کاریکاتوریست نادان آن برخورد قاطع کند.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
بسیج دانشجوئی دانشگاهها ومراکز آموزش عالی استان قم
منبع:سازمان بسیج دانشجویی
۹۴/۰۴/۰۲
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.