بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

این مسئول از برگزاری غرفه عکس در روز قدس خبر داد و گفت: نمایشگاه عکسی با موضوع دستاوردهای هسته ای و همچنین جنایات رژیم غاصب صهیونیست در فلسطین، آل سعود در یمن و جنایات داعش در سوریه و عراق برگزار می شد.
وی با اشاره به اینکه در بزرگترین تئاتر خیابانی واقعه عاشورا و صحنه به شهادت رسیدن علی اصغر (ع) توسط بازیگران به نمایش در خواهد آمد، گفت: رژیم اسراییل و همچنین داعش و آل سعود به کودکان رحم نمی کند به همین منظور موضوع تاتر با محوریت شهادت علی اصغر (ع) است.
به گفته این مسئول در بخش دیگری از این نمایش گریزی به وقایع سیاسی دنیای امروز و جنگ های منطقه به تصویر کشیده می شود.
در پایان گفتنی است؛توزیع ویژه نامه نشریه فانوس درباره روز قدس و حمل  پرچم ۱۰۰ متری توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در طول راهپیمایی از دیگر برنامه های بسیج دانشجویی خواهد بود.

منبع:خبرگزاری اسنا

۹۴/۰۴/۱۷
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.