بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

فلاحتکار در گفتگو با اسنا

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ق.ظ

وی ادامه داد: همه ی خیانت هایی که آمریکایی ها در صد ساله اخیر به ایرانی ها کردند به چه جرمی؟ به جرم اینکه مردم میخواهند استقلال داشته باشند، به جرم اینکه مردم میخواهند استقلال مالی داشته باشند، به جرم این که مردم دوست دارند دین واحد خدا در کشورشان حاکم بشود. اما چه کسی این تابو را ایجاد کرده است؟یقینا حضرت امام(ره)؛ با همین اتفاقاتی که قرار گرفته کنار همدیگر حضرت امام این تابو را درست کرده.
فلاحتکار افزود: حالا کسانی که ادعا میکنند که ما مقربان فکری حضرت امام بودیم، که از نظر بنده مقربان فیزیکی حضرت امام بودند، این آقایان میخواهند تابویی که حضرت امام درست کرده را بشکنند.
وی با شاره به اینکه آقای هاشمی بحث تغییر رفتار آمریکایی ها را می گویند، اظهار داشت: واقعا ما از آمریکایی ها تغییر رفتار دیده ایم؟ آمریکایی ها اگر واقعا تغییر رفتاری داشتند در بحبوحه مذاکرات دستور حمله به یمن را صادر نمی کردند و از دولت ظالم عربستان حمایت نمی کردند.
این فعال دانشجویی افزود: آیا در بحث کشتار مردم یمن آمریکا از راس زورگویی و استکبار طلبی پایین آمده؟ یا ما از استقلال طلبی و دفاع از حق مظلوم عدول کرده ایم؟ خیر،هردو طرف بر سر مواضع اصلی مان ایستادیم؛ آمریکایی ها بر سر اصل زورگویی و ما بر سر اصل حمایت از مظلوم.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز ادامه داد: چه وجه منافع مشترکی ما با آمریکا داریم که آقای هاشمی از بازگشایی سفارت آمریکا در ایران سخن می گویند؟ در یمن؟ در منافع تروریستی آمریکا در عراق؟ در سوریه؟ در اشغال فلسطین؟
وی با شاره به اینکه متاسفانه آقای هاشمی خیلی متناقض دارند صحبت می کنند، افزود: چرا آقای هاشمی فکر مردم را از دشمن اصلی دور میکنند؟ چرا سعی بر این دارند که آمریکایی ها را بزک کنند؟ فرمایش حضرت آقاست که " کسانی که می‌خواهند دشمنی خباثت‌آلود آمریکا و برخی دنباله‌روهای آن را با بزک تبلیغاتی و رسانه‌ای بپوشانند در واقع به ملت و کشور خیانت می‌کنند."
فلاحتکار در ادامه اظهار داشت: ما این آقایان را به تقوا دعوت می کنیم که یادشان بیاید اگر یک روزی انقلابی بودند مردم با آنها بودند و اگر تضاد در انقلاب داشته باشند دست خدا به مخالفت آنها بلند می شود و دست خدا همین مردم اند که ۹ دی را درست کردند، همین مردم اند که در تشییع شهدای غواص حماسه آفریدند. این دوستان باید صدای مردم را خوب بشنوند و نماینده جیب و زبان مردم نباشند.

منبع:خبرگزاری اسنا

۹۴/۰۴/۲۰
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.