بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

امام‌ جمعه کرج

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ق.ظ

حسینی همدانی امام جمعه کرج (۱۹)

وی با اشاره به اینکه در دنیا تنها کشوری که دولت و ملتش مدافع مظلومان هستند، ایران اسلامی است، عنوان کرد: استکبارستیزی و ظلم ستیزی امام خمینی (ره) امری غیر قابل انکار است و ایشان تا آخرین روز عمر شریفشان در سخنرانی ها این مبانی را به جامعه انتقال میدادند.
وی با اشاره به اینکه نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس نشان بارز این مقابله با ظالمان در شخصیت امام خمینی (ره) بود، اظهار داشت: اینکه توسط عده ای بیان می شود که امام بزرگوار شعار "مرگ بر آمریکا” را نمی پسندیدند یا در مقابل استکبار موضعی نداشتند، تحریف آشکار شخصیت امام است.
نماینده ولی فقیه در استان البرز، برگزاری باشکوه مراسم روز قدس در سزاسز جهان را بیانگر این موضوع دانست که مسئله اول جهان اسلام، آزادی مسجد الاقصی از چنگال صهیونیزم است؛ اما می بینیم که در داخل و خارج دشمن در تلاش است تا این اولویت را از مردم بگیرد و جلب توجه مسلمانان به جهات دیگر مانند تفکر سلفی و داعشی جهت فراموشی فلسطین در ذهن مردم و مسلمانان از این دست اقدامات است.
وی افزود: در عین حال با این کار، دشمنان به دنبال ایجاد اسلام هراسی و توقف موج عظیم گرایش به اسلام در بین کشورهای غربی نیز هستند.
آیت الله حسینی همدانی، آل سعود را آلت دست غرب در ایجاد تفرقه بین امت اسلام یدانست و گفت: این حکومت و رژیم غاصب اسرائیل را دو روی یک سکه هستند.
وی با اشاره به اینکه آمریکا و متحدانش ایران را مداخله گر در امور کشورها می نامند، گفت: عوامل نظامی آمریکا بر سر مردم بی دفاع یمن آتش می ریزد ولی وقتی ایران کمک دارویی و حیاتی به این کشور ارسال می کند آن را دخالت در امور سایر کشورها می نامند.
نماینده ولی فقیه در البرز در بخش دیگری از سخنان خود، به ۲۱ تیرماه سالگرد حمله وحشیانه به مسجد گوهرشاد اشاره کرد و گفت: در این فاجعه عده ای مردم را به خاطر حجاب و عفاف داشتن در مسجد گوهرشاد در مشهد به خاک و خون کشیدند به همین منظور شورای عالی فرنگی کشور روز ۲۱ تیرماه را روز عفاف و حجاب نامید.
وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از مسئولان و متولیان فرهنگی خواب هستند یا خود را به خواب زده اند، گفت: به متولیان فرهنگی که خواب هستند توصیه می کنیم که نصیحت های رهبری و دلسوزان را بشنوند و از خواب غفلت بیدار شوند.
آیت الله حسینی همدانی در ادامه خطاب به متولیان فرهنگی که خود را به خواب زده اند، گفت: بدا به حال شما که در این شرایط حساس کنونی که باید به توسعه فرهنگ اسلامی کمک کنید خود را به خواب زده اید در مقابل خداوند باید پاسخگو باشید.
وی ادامه داد: دلیل به خواب زدگی برخی متولیان فرهنگی در جامعه، سیاسی و انتخاباتی است و متاسفانه این مشکل دامن استان البرز را هم گرفته است.
خطیب جمعه کرج خطاب به مسئولان استان گفت: خواسته بنده، ائمه جمعه استان، مسئولان دلسوز و تک تک مردم ولایتمدار البرز از متولیان فرهنگی در امر حجاب اجرای قانون عفاف و حجاب و برخورد با متخلفان است.
وی در ادامه سخنان خود به بحران های عظیمی اشاره کرد که کشور پس از انقلاب اسلامی پشت سر نهاده است و گفت: یکی از بحران های پشت سر نهاده شده حادثه ۱۸ تیرماه سال ۷۸ بود که در قالب جنبش دانشجویی سر برآورد.
آیت الله حسینی همدانی گفت: حادثه ۱۸ تیرماه سال ۷۸ اصول اسلامی را هدف قرار داده بود و جریانات سیاسی را به وجود آورد.
وی به حضور مردم در ۲۳ تیرماه همان سال اشاره کرد و افزود: مردم آگاهانه به خیابان ریختند و توطئه را خاموش کردند.
خطیب جمعه کرج به بحران دیگری اشاره کرد و گفت: در سال ۸۸ کشور هشت ماه درگیر بود و باز هم حضور مردم در روز ۹ دی ماه همان سال خط بطلانی بود بر زیاده خواهی برخی ها، و حساب کار نیز دست دشمنان ایران اسلامی آمد.
وی به بیانات رهبری در خصوص اتفاقات ۸۸ اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب ار این بحران با نام فتنه یاد کردند و فرمودند «ظلم بزرگی به کشور شد» فتنه گران تلاش کردند که انقلاب را از مسیر اصلی منحرف کنند ولی درایت رهبر فرزانه انقلاب باعث شد که مردم آگاهانه در روز ۹ دی ماه حماسه بیافرینند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به فتنه گران و اینکه آنان به امام شهدا اهانت کردند و عذرخواهی هم نکردند، گفت: برخی در کشور در تلاش هستند دامن فتنه گران را از این ننگ پاک کنند در دستگاههای اجرایی رخنه کرده اند مدیران را عوض می کنند و می خواهند برای آینده کشور تصمیم بگیرند.
وی خطاب به افرادی که برای رهایی فتنه گران تلاش می کنند، گفت: پیام ۹ دی ماه را نشنیده و درک نکرده اید و می خواهید آگاهی و بصیرت مردم را از آنان بگیرید ولی اینها خیالات خامی است که در سر می پرورانید.
وی ادامه داد: حامیان فتنه بدانند مردم ایران اسلامی با توکل به خداوند و تبعیت از رهبری تا تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی این راه را ادامه خواهند داد.
خطیب جمعه کرج با اشاره به حواشی پیرامون تشییع شهید ورکی در کرج، گفت: متاسفانه گاهی عده ای در بعضی جریانات عجله می کنند که موجب دردسر برای خودشان می شود و شایعاتی می سازند که بعدا مردم را دچار مشکل می کند.
وی ادامه داد: مدیریت یک شهر بسیار پیچیده است و با دشمنی های پشت پرده ای که وجود دارد دائما باید مسئولین متوجه شیطنت ها باشند و به همین دلیل گاهی اتخاذ تصمیمات ناگهانی پدید می آید؛ و از آنجا که مردم از این مسائل پشت پرده خبر ندارند، برداشت های شخصی از مسئله می کنند که موجب می شود خدمات مسئولین نادیده گرفته شود.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: از عموم می خواهیم که به این تصمیمات احترام بگذارند و به مسئولین اعتماد داشته باشند.

منبع:خبرگزاری اسنا

۹۴/۰۴/۲۰
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.