بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز عنوان کرد

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰ ق.ظ
سعید بهرامی هدف از برگزاری این دوره­ ها را آشنایی دانشجویان بسیجی با مبانی اسلام ناب محمدی و خط امام بزرگوار دانست و گفت:امام راحل احیاکننده ­ی این اسلام در قرن اخیر بودند،و تربیت نیروهای همطراز انقلاب اسلامی با کادرسازی در سطح دانشگاه­ها برای دفاع از اسلام و انقلاب از اهداف اصلی این دوره­ ها می­ باشد.»
وی در تشریح برنامه­ های پیش­ بینی شده در این دوره، افزود: «در افتتاحیه این دوره، سردار استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز حضور خواهد یافت.
بهرامی افزود:در این دوره تعداد 150 نفر از خواهران دانشجو به مدت 8 شبانه روز با حضور اساتید حوزه و دانشگاه به تعلیم مباحث اعتقادی، اخلاقی، تشکیلاتی، بصیرتی و معرفتی خواهند پرداخت، همچنین برنامه ­های متنوع ورزشی، فرهنگی و تفریحی از جمله یادواره­ ی شهدا، تیراندازی، شنا و پیاده­ روی برای زیارت شهدای گمنام برای این عزیزان پیش­ بینی شده است.

لازم بذکر است طرح ولایت ویژه ­ی برادران نیز از 9 شهریور در اردوگاه شاهد شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.»
منبع:سازمان بسیج دانشجویی
۹۴/۰۵/۲۹
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.