بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج دانشجویی البرز

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۳۹ ب.ظ

پویا پارسا  با اشاره به اینکه امروز از ضروری‌ترین مسائل در حوزه رسانه دارا بودن روحیه مطالبه‌گری است، اظهار داشت: دوره‌ها‌ی خبرنگاری با هدف تربیت و آموزش دانشجویان در کسوت خبرنگار و به مدد روحیه مطالبه‌گری دانشجویان سبب بیداری و آگاهی جامعه در عصر امروز می‌شود.
وی افزود: برنامه‌های ویژه‌ای برای تسری و گسترش سواد رسانه ای در میان دانشجویان و دانشگاه‌های استان با همکاری و مشارکت سازمان بسیج رسانه استان البرز برنامه‌ریزی شده است.
مسئول قرارگاه فضای مجازی و سایبری بسیج دانشجویی استان البرز با تاکید بر اینکه توانمندترین اساتید برای این دوره‌ها در نظر گرفته‌ شده است، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم در حوزه‌های مختلف از جمله شبکه‌های مجازی، خبرنویسی و خبرنگاری این دوره‌ها را به صورت تکمیلی ادامه دهیم.
پارسا گفت: بیش از 100 نفر در دوره آموزش خبرنگاری طرح "شهید آوینی" شرکت کردند و در آئین افتتاحیه این دوره مسئول بسیج دانشجویی استان البرز و مدیر تربیت و آموزش اقشار بسیج به عنوان سخنران ویژه حضور داشتند.
پارسا در حاشیه آیین افتتاحیه دوره آموزش خبرنگاری با رویکرد فضای مجازی در البرز گفت: طرح آموزش خبرنگاری "شهید آوینی" 22 شهریورماه به کار خود پایان می‌دهد.

منبع:سازمان بسیج دانشجویی

۹۴/۰۶/۲۲
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.