بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

بهرامی در افتتاحیه دوره خبرنگاری شهید آوینی

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۴۱ ب.ظ

سعید بهرامی مسئول بسیج دانشجویی استان البرز در این مراسم اظهار داشت:از همان ابتدا که خداوند مخلوقات بلاخص انسان را افرید شیطان به عنوان اولین دشمن مخالف انسان بوده است  ، یعنی یک جبهه حق ویک جبهه  باطل در مقابل هم قرار گرفتند و این در طول تاریخ همین طور ادامه دارد و اعوا ن و انصار شیطان  که در حال حاضر استکبار جهانی می باشد در مقابل جبهه حق قرار میگیرد. وی افزود :دشمنان انسانیت و دین خدا در طول  تاریخ ادامه پیدا کرده  و مختص به انقلاب اسلامی ایران نیست و هر کجا که حقیقت وحقانیت وجود دارد در مقابلش دشمنی هم بوده است.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی ادامه داد: این شیطان فقط به معنای شیطانی که در مقابل انسان سجده نکرده نیست وشامل همه یاران شیطان میشود.
وی افزود : کسانی که کودک 2ساله را اتش میزنند جزء یاران اصلی شیطان هستند و کسانی که روی سر مردم بمب می ریزند را نمیشود انسان نامید و بلکه از شیطان هم پست تر هستند.
بهرامی عنوان کرد : خبرنگاران با وظیفه خطیری که روی دوش خود دارند باید این وقایع را دقیق به تصویر بکشند وبه گوش مردم برسانند ، شما خبرنگاران با عملکرد خود میتوانید باعث تقویت یا تضعیف جبهه باطل شوید.
بهرامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت : موضوع رسانه به قدری مهم است که حضرت اقا فرمودند من اگر رهبر نمیشدم ،رئیس شورای فضای مجازی م .
وی با اشاره به قضایای فتنه 88 عنوان کرد :در جریانات فتنه دشمن از تمام  ظرفیت فضای مجازی خود جهت گمراهی اذهان عموم مردم استفاده کرد .
 بهرامی افزود :از 195 مدار ماهواره ای در جهان که مشغول فعالیت هستند ، 203 ماهواره با قابلیت بیش از 18000 شبکه ماهواره ای در  جهان وجود دارد که نصف این امار در مدار ایران است و هدف ان تسخیر فاصله چند سانتی متری گوش تا چشم است که ببیند ، بشنود و باور کند .در حال حاضر لشکر دشمن از طریق رسانه عمل میکند.
بهرامی بیان کرد : امروز اگر هنر قلم نداشته باشیم کلا همان پس معرکه است ونمیتوانیم دفاع کنیم ، شما خبر نگارا ن  باید در این دوره اخلاق خبر نگاری را اموزش ببینید ، همه ما وظیفه داریم در عرصه رسانه ای قیام کنیم.

منبع:سازمان بسیج دانشجویی

۹۴/۰۶/۲۲
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.