بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

به گزارش خبرنگار شبکه خبر دانشجویان البرز (اسنا)؛ محسن فلاح مسئول تعاونی ایثارگران کوثر استان البرز گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی، من و برخی دوستان جانباز و خانواده ی شهدا را دغدغه مند کرد تا اینکه طی جلساتی تصمیم بر تأسیس تعاونی گرفتیم، این تعاونی در حوزه های پژوهشی ، صنعتی، عمرانی و گردشگری فعال است.
فلاح افزود: در حدود دو سال پیش در رشته ی کشاورزی و شاخه ی زنبور داری، کاری دانش بنیان و فنی تحت نظارت متخصصین پرورش زنبور عسل آغاز کردیم و ابتدا با پنج کندو کار شروع شد و با رویکردهای اقتصاد مقاومتی (عدالت بنیانی، دانش‌بنیانی، درونزایی و برونگرایی)، امروز به لطف خداوند صد و ده کندو داریم، مامیتوانیم این ظرفیت بالقوه ی تولید را بالفعل کنیم و به تولید انبوه رسانده و در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی در زمینه ی صادرات درسطح کلان را فراهم کنیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: از این تعداد پنجاه کندو در مزرعه آموزشی دانشکده کشاورزی امام خمینی (ره) قرار دارد که هدف ترویج و آموزش کارآموزان مرکز و ایجاد زمینه اشتغال برای آینده ی دانشجویان بوده است و در برنامه های آینده قصد داریم تعداد کندوها را به تعداد سیصد وسیزده شهید جاده چالوس متبرک کنیم.
منبع:شبکه خبر دانشجویان البرز (اسنا)
۹۴/۰۸/۲۳
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.