بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

وی با اشاره به کارنامه بسیج در عرصه‌های مختلف از جنگ تحمیلی گرفته تاکنون، عنوان کرد: بسیج در فعالیت‌های خود هم در دوران دفاع مقدس و هم در جنگ نرم دشمنان، خوش درخشیده و مایه مباهات ملت ایران است. رحیم‌صفوی عنوان کرد: هفته بسیج نیز نماد همبستگی و انسجام اقشار مختلف مردم ایران است و امروز ماهیت بسیج و تفکر بسیج معمایی بزرگ برای آمریکا و رژیم صهیونیستی است. وی از تفکر بسیج به عنوان الگویی راهگشا و سازنده برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان یاد کرد و افزود: امروز بسیج که مولود تفکر و دوراندیشی امام راحل بود، به الگویی برای ملت‌های عراق، سوریه، لبنان و فلسطین تبدیل شده و علاوه بر آن کلید حل بسیاری از مشکلات و چالش‌های بزرگ است. رحیم‌صفوی از بسیج به عنوان عامل همگرایی میان کشورهای اسلامی یاد کرد و افزود: از ظرفیت بسیج می‌توان برای نزدیک‌تر شدن کشورهای اسلامی به یکدیگر استفاده و کشورهای اسلامی را در برابر نظام سلطه بیدار و آگاه کرد. وی همچنین تصریح کرد: نیروهای بسیجی باید با همفکری و همکاری بسیجیان جهان، راهکاری برای مقابله با گروه‌های تکفیری ارائه دهند و از فکر،‌ نرم‌افزار و برنامه‌های مختلف در این زمینه استفاده کنند. مشاور عالی فرمانده کل قوا ادامه داد: تکفیری‌ها محصول سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس هستند و جوانان به ویژه جوانان اهل سنت باید در مقابل تکفیری‌ها آگاه و هوشیارانه عمل کنند. وی خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های تکفیری‌ها، گمراه کردن جوانان پرشور اهل سنت است و تلاش می‌کنند آنها را به گروه‌های فاسد و خارج از اسلام، به نام اسلام جذب کنند و این اصلی‌ترین هدف سازمان‌های به وجود آورنده تکفیری‌هاست. رحیم‌صفوی تاکید کرد: سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس می‌خواهند نفوذ سیاسی ایران در کشورهایی نظیر عراق، سوریه و لبنان را ضعیف کنند و اکنون نیز به دنبال طراحی توطئه‌های جدید هستند. وی افزود: آنها اکنون طراحان توطئه‌ای بزرگ در مناطق شمال و مرکز آفریقا تا جنوب غربی آسیا هستند و به هدفی جز تجزیه برخی از کشورهای اسلامی را ندارند چنانکه سودان تجزیه و تضعیف شد. سردار رحیم‌صفوی امروز به منظور شرکت در کنگره بزرگذاشت شهید سیدرضا پاکنژاد همچنین شرکت در اجتماع بزرگ 5 هزار نفری بسیجیان استان یزد به این استان سفر کرده است.

منبع:خبرگزاری فارس

۹۳/۰۹/۰۵
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.