بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

روحانی ۱۶ آذر به دانشگاه تهران می‌رود

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴ ق.ظ
به گزارش شبکه خبر دانشجویان البرز (اسنا)؛ روز ۱۶ آذر در تقویم ملی ما «روز دانشجو» نام گرفته و برای این روز وزارت علوم برنامه‌های متنوعی را پیش بینی کرده است که مهمترین آن حضور دکتر روحانی، رئیس‌ جمهور کشورمان در دانشگاه تهران است که با حضور دانشجویان برگزار می‌شود .

 

بر اساس این گزارش، در این برنامه تشکل‌های دانشجویی و نمایندگان نهادهای دانشجویی با در نظر گرفتن تنوع فعالیت‌های دانشجویی، فرصتی خواهند یافت که مسایل و درخواست‌های خود را با رئیس جمهور مطرح کنند و طبعا رئیس جمهور نیز سخنرانی خواهند کرد.

 

همچنین امسال به ۱۳ دانشگاهی که شهدای هویزه از آن دانشگاه‌ها هستند اعلام شده است که در روز ۱۶ آذر برای نکوداشت شهدای دانشجوی هویزه تدارک ویژه‌ای ببینند علاوه بر اینکه روز ۱۶ دی به نام این شهدا نام گذاری شده و معاونت فرهنگی وزارت علوم برنامه‌های خاص خودش را برای آن روز دارد.
منبع:شبکه خبر دانشجویان البرز (اسنا)
۹۴/۰۹/۱۱
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.