بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

ورود ۶۵۰ هزار زائر از مرز مهران به کشور

جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ب.ظ
به گزارش شبکه خبر دانشجویان البرز (اسنا)؛ مدیر کل پایانه های استان ایلام با بیان اینکه هم اکنون نیز ورود زائران از مرز مهران به کشور سرازیر شده است گفت : بطور متوسط هر ساعت ۱۰ هزار نفراز مرز مهران وارد کشور می شود و از ساعت ۱۲ دیشب تا صبح امروز هم ۹۰ هزار نفر وارد کشور شدند.


جهانی افزود :پیش بینی می شود در روزهای آینده ورود زائران به کشور روزانه ۷۰ تا ۸۰ هزار نفر باشد .


وی گفت : به علت ترافیک سنگین در محور پایانه و پل زائر و داخل شهر جابجایی زائران با ناوگان برون شهری و خودروها امکان پذیر نیست و زائران بخشی از مسیر یازده کیلومتر را با خودرو و بخشی دیگر را پیاده طی می کنند .


اتوبوس های برون شهری نیز در مسیرهای منتهی به شهر مهران زائران را به نقاط مختلف کشور منتقل می کنند و همین امر موجب ترافیک سنگین در مسیرهای سه گانه ( مسیر مهران به ایلام -مهران به ملکشاهی و مهران به دهلران ) شده است .


پلیس هم همچنان در حال کنترل اوضاه و کاهش بار ترافیکی است .
منبع:شبکه خبر دانشجویان البرز (اسنا)
۹۴/۰۹/۱۳
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.