بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

به گزارش شبکه خبر دانشجویان البرز (اسنا)؛ محمدحسین قاسمی، مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج با اشاره به برگزاری مراسم روز 16 آذر در این دانشگاه گفت: مراسم 16 آذر در دانشگاه آزاد کرج علی رغم اینکه مسئولان بسیج این دانشگاه مدت ها قبل درخواست مجوز برنامه را به مسئولان داده بودند، ولی صادر نشد و شورای هیئت نظارت این موضوع را عقب انداخت.

 

وی تصریح کرد: خود دانشگاه در اکثر دانشکده ها مراسم 16 آذر را برگزار و هیچ یک از تشکل ها به این برنامه راه پیدا نکردند و حتی به دانشجویان تریبونی ندادند.

 

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج اضافه کرد: برنامه اصلی دانشگاه آزاد کرج در دانشکده الهیات با حضور فرماندار کرج برپا شد که وی به جای پاسخ به سوالات دانشجویان در جلسه ای یک طرفه نمایندگان فعلی مجلس را زیر سوال برد و با توجه به اینکه هنوز سه ماه تا انتخابات مانده بهره برداری جناحی کرد.

 

وی افزود: دانشجویان بسیجی در میان سخنان فرماندار کرج از وی سوالاتی را پیرامون اقتصاد مقاومتی و اینکه تاکنون چه کارهایی را پیرامون این موضوع در استان انجام داده اند پرسیدند که در پایان جلسه با واکنش مدیر کل فرهنگی دانشگاه و گستاخی و توهین وی مواجه شدند.

 

قاسمی ادامه داد: در نشریه ای که بسیج دانشجویی آن را تدوین کرده بود ماه پیش نقدی پیرامون هاشمی نوشته شده بود مبنی بر اینکه چرا شهریه های دانشگاه آزاد در اختیار جاسوس هایی قرار می گیرد در این میان دانشگاه فشارهای زیادی را به بسیج آورد تا جایی که حتی صدای امام جمعه کرج هم درآمد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: علی رغم تاکید رهبر معظم انقلاب به اینکه باید از تشکل های انقلابی حمایت کنیم و آنها در دانشگاه محدود نشوند مسئولان دانشگاه آزاد کرج گوش شان بدهکار نبود.

منبع:شبکه خبر دانشجویان البرز (اسنا)

۹۴/۰۹/۱۸
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.