بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

به گزارش شبکه خبر دانشجویان البرز (اسنا)؛ مراسم عزاداری نیروهای مسلح استان البرزهمزمان با سالروز 28 صفر، شهادت پیامبر (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و در آستانه سالروز شهادت امام رضا (ع) با حضور دسته‌های عزاداری این نیروها در کرج برگزار شد.
این مراسم با حضور  سردار سید یوسف مولایی جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)، حجت الاسلام و المسلمین موحد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز، سرهنگ بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان ،کارکنان و خانواده های ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و وزارت دفاع از ساعت 8:30 دقیقه نوزده آذر ماه برابر با 28 صفر در قالب دستجات عزاداری از میدان شهدا کرج به سمت امامزاده حسن(ع) حرکت کردند.

این مراسم بر اساس  تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت مقابله با بدعت‌ها، خرافات و انحراف مراسم‌های سوگواری و عزاداری های صحیح در سالروز شهادت این ائمه اطهار (ع) با حضور نیروهای مسلح استان البرز و شهرستان کرج برپا شد و این بزرگ‌ترین دسته عزاداری در چنین مراسمی در کرج بوده است.

لازم به ذکر است تلاش شده است تا تا این مراسم الگویی مناسب برای حذف بدعت‌ها، خرافات و حاشیه‌ها بوده و یک آئین سنتی و راستین عزاداری را الگوسازی کند.
   
   
   
  
منبع:شبکه خبر دانشجویان البرز (اسنا)
۹۴/۰۹/۱۹
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.