بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

محمد مهدی هادوی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه کرج اولویت بندی مشکلات را مهم دانست و اظهار داشت: آلودگی محیط زیست در شهرکرج از جمله مسائلی است که باید با طبقه بندی و تعامل حل شود.

وی افزود: با تحقیق و پژوهش می توان بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف نمود چراکه ما لایق آلودگی محیط زیست و همچنین کیفیت نامطلوب محصولات نمی باشیم که در همین راستا پیشنهادات مردم به نمایندگان در مجلس شورای اسلامی می تواند مثمر ثمر واقع گردد.

رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی جامعه دانشگاهی را جامعه ای مومن و مسلمان عنوان کرد و گفت: پیشرفت جامعه اسلامی با اتحاد حوزه و دانشگاه صورت می گیرد و جهت پیشرفت بیشتر ارتباط موثر حوزه و دانشگاه از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

وی بحران انرژی را از بحران های استان دانست و گفت: با توجه به اینکه ایران کشوری پرخورشید می باشد به آن به عنوان یک منبع انرژی نگاه نمی شود در صورتیکه در کشورهای اروپایی از این نوع انرژی استفاده های بهینه ای انجام می دهند.

هادوی گفت: موضوع تضفیه آب و آب شیرین کن از مواردی می باشد که توسط محققان پژوهشگاه مواد و انرژی بر روی آن کار می شود.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که قاچاق کالای تقلبی با کیفیت پایین به ایران در حال انجام است،پژوهشگاه مواد و انرژی استان اقدام به ساخت ظروف سرامیکی در جهت کاهش این نوع واردات به کشور نموده است.

رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی در پایان گفت: ساخت ضریح اماکن مقدسه نیز به پژوهشگاه مواد و انرژی سپرده شده است.
منبع:تیتریک
۹۴/۰۹/۲۷
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.