بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی استان البرز؛ مسئول بسیج دانشجویی استان البرز طی یادداشتی به شهادت رساندن آیت الله نمر باقر النمر را شدیدا محکوم کرد.
متن یادداشت بدین شرح است:
بسمه تعالی


رژیم مستبد و سفّاک آل سعود در پی جنایت های زنجیره ای خود پس از کشتار مردم مظلوم یمن و زائران خانه خدا، این بار با این جنایت تکان دهنده ی خلاف عرف و قانون، جرقه ای بر بشکه ی باروت خشم مسلمانان بالاخص شیعیان سراسر جهان انداخت که تاریخ سیاه حاکمیت وهابیت خونخوار سعودی بر حجاز و خاستگاه اسلام را به لبه پرتگاه اضمحلال و نابودی خواهد کشاند.
راه شهید نمرها را علمای واقعی اسلام ناب و نه سیاستمداران خود باخته به غرب، ادامه خواهند داد و اما دولتمردان کشورمان بعنوان ام القرای جهان اسلام یقینا بدانند که رفتار منفعلانه و غلط دستگاه دیپلماسی و شخص رئیس جمهور در برخورد با جنایت های آل سعود در حادثه منا، حادثه ی فرودگاه و کشتار مردم مظلوم یمن، توهین و تحقیر وزاری دولت تدبیر در عدم صدور ویزا و دهها مورد دیگر برای ملت غیور ایران دیگر قابل تحمل نیست و اگر همانند رهبری معظم انقلاب قاطعانه با اینگونه مسائل برخورد می کردیم شاهد این چنین رفتارهای وحشیانه از یک عده وهابی از خدا بی خبر که آلت دست صهیونیست ها و آمریکاییها هستند، نبودیم.
بسیج دانشجویی استان البرز ضمن محکوم کردن اقدام ضد انسانی رژیم معنوی آل سعود اعلام می دارد در راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی منتظر سیاستمداران سست عنصری که قبله آنها آمریکا و استکبار جهانی است نخواهد بود و انشاءالله تا رسیدن به قله های عزت و افتخار راه شهید نمر باقر النمرها و شهدای مظلوم تشیع را ادامه خواهد داد تا انشاءالله بستر ظهور منجی عالم بشریت را بدست بسیجیان جهان اسلام هموار نماید.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۴/۱۰/۱۴
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.