بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی استان البرز؛ ابوالقاسم هوشمند، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران با اشاره به حماسه ۹ دی  ۸۸ گفت: نه دی تبلور ولایتمداری ملت ایران است، همه با هر سلیقه‌ای آمده بودند تا خط پایانی باشند بر تمام فتنه‌گری‌ها، یاوه گویی‌ها و مشت پولادینی باشند بر دهان کدخداهای خارجی و اینکه این نظام مولا و رهبری دارد که اگر فرمانی صادرنماید کاخ تمام فتنه گران و زراندوزان سلطه‌گر را ویران خواهند کرد.

 

وی اظهار داشت: آنچه از همه مهم‌تر است اینکه بوغ‌های تبلیغاتی غربی و بنگاههای لجن پراکنیشان، هنوز در انتشار آمار خروش حماسه نه دی هشتادوهشت دروغ پراکنی می‌کنند و حضور میلیونی مردم بصیر را هزاران نفری جلوه می‌دهند.

 
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران با بیان اینکه بی‌تردید همین خروش میلیونی و ایستادگی در برابر آرمان‌ها بود که دشمن با یک عقب نشینی فاحش، استراتژی هجومی‌اش را تغییر داد و به «پروژه براندازی نرم از راه نفوذ» روی آورد،تصریح کرد:متاسفانه عده‌ای از روشنفکران داخلی نیز مهره‌های این پروژه نفوذ هستند.


مسئول قرارگاه دانشجویی عمار عنوان کرد: در همین روز‌ها شاهد هستیم که در دوران توافق و پسابرجام هم دست از وضع تحریم‌های جدید بر علیه ایران با عناوین مختلف بر نمی‌دارند و حتی برای وزیرمان نیز نامه فدایت شوم خارج از عرف می‌نویسند و دستگاه دیپلماسی هم موضع انقلابی نمی‌گیرد. 


وی با اشاره به نقش خطیر رسانه ملی گفت: صدا و سیما نباید سالگرد این حماسه مهم را معطوف به چند خبر یا مستند نماید، بلکه باید با دعوت از نخبگان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به افشای توطئه‌های صورت گرفته بپردازد و اثرات فتنه در حوزه‌های مختلف را به بحث بگذارد تا مردم بدانند این فتنه گران چه آسیب‌های کلان و جبران ناپذیری در حوزه‌های داخلی و خارجی به نظام وارد آوردند. 


هوشمند با بیان اینکه همچنین وظیفه جامعه دانشگاهی فهیم و دلسوز هم، تبیین علل شتاب تشدید تحریم‌ها پس از جریان فتنه و رکود و تعطیلی کسب و کار است،افزود: نخبگان ما باید بدانند تنها راه عدم تکرار چنین حوادث تلخی در کشور، بازخوانی، تبیین آسیب‌ها و نشر حقایق فتنه برای مردم است. قطعا فتنه گران و بقایای فتنه و دشمنان خارجی کما فی سابق برای این دو انتخابات مهم بویژه خبرگان رهبری نقشه دارند، متاسفانه شاهدیم چهره‌هایی که در فتنه ۸۸ روزه سکوت گرفته بودند و یا به حمایت از فتنه گران برخواستند، امروز بجای مردم حرف می‌زنند و ژست دلسوزی برای نظام می‌گیرد، که صد البته این مظلوم نمایی‌ها در نگاه مردم بصیر و همیشه در صحنه مذموم بوده و ره به جایی نخواهند برد. 


وی با اشاره به اظهار نظر برخی از اصلاح طلبان در خصوص فتنه گفت: اکثر اصلاح طلبان پرونده روشنی در خصوص فتنه ندارند و سوال اساسی اینجاست این افراد در نه دی ۸۸ کجا بودند و چرا دوشادوش مردم به صحنه نیامدند.  متاسفانه امروز ساکتین فتنه، پرچمدار بصیرت و دفاع از مردم شده‌اند، اما این را بدانند اگر لازم باشد نه دی دیگری خلق خواهد شد و این بار سیل خروشان امت، آنان را از صحنه سیاسی کشور محو خواهد کرد.

 
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران با بیان اینکه چطور افرادی که ولایت و رهبری را باور ندارند و این از کارنامه گذشته و امروزشان پیداست، برای کاندیداتوری مجلس خبرگان اعلام حضور می‌کنند، آیا واقعا نباید پنداشت آقایان افکار شومی را دنبال می‌کنند،افزود: ملت فهیم بداند این پروژه تبلیغاتی که عده‌ای اصلاح طلب به راه انداخته‌اند تا آن فتنه‌ها و آشوب‌ها را یک اعتراض مدنی و احقاق حق جلوه دهند محکوم به شکست است، چه افتضاحی بالا‌تر از افشای نامه یکی از سران فتنه و اصلاح طلب به آمریکا جهت خط دهی و درخواست وضع تحریم‌های اقتصادی و سیاسی جدید بر علیه کشور و مردم است که همین چندی پیش اسنادش منتشر شد. 


وی در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه یک خط تبلیغی که از همین روز‌ها دنبال می‌شود «عدم صلاحیت‌ها در شورای نگهبان» است، یک طیف سیاسی خاص با ثبت نام حداکثری افراد مساله دار و فاقد شرایط لازم در انتخابات و به طبع آن عدم تایید صلاحیت آن‌ها توسط دستگاههای ذیربط در صدد مظلوم نمایی هستند تا این پروژه را نیز به خودزنی‌های اخیرشان اضافه نمایند و شاید اگر فرصتی هم پیدا نمایند آشوب دیگری را به راه بیندازند که ملت ما باید هوشیار باشد و با انتخاب افراد صالح در هر دو انتخابات راه را برای نفوذی‌ها سد نمایند.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۴/۱۰/۱۴
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.