بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی استان البرز؛ بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی البرز در رابطه با اتفاقات اخیر ما بین ایران و آمریکا بیانیه ای صادر کرد.
متن بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
 
إِنَّما ذلِکُمُ الشَّیطانُ یُخَوِّفُ أَولِیاءَهُ فَلا تَخافوهُم وَخافونِ إِن کُنتُم مُؤمِنینَ (آل عمران: ۱۷۵)
 
این فقط شیطان است که پیروان خود را (با سخنان و شایعات بیاساس) میترساند. از آنها نترسید! و تنها از من بترسید اگر ایمان دارید!
 
چه زیبا بیان کرد سردار کشورم:
دیکته قدرتهای جهانی را نمی خوانیم بلکه خودمان انشای قدرت میکنیم...چرا که به آیه مَاالنَّصْرُ الَّا مِن عِندِاللَّهِ العَزیزِ الحَکیم ایمان داریم...
 
دشمن با یک سناریوی مشخص از چندین سال قبل، جنگ تمام عیار اقتصادی را با هدف «فلج کردن» پایه های اقتصاد ایران آغاز کرده است. تحریم ها با هدف گرفتن معیشت عامه مردم، به دنبال ایجاد نارضایتی گسترده از نظام و جداکردن بدنه عمومی مردم حامی جمهوری اسلامی است. دشمن انتظار دارد تا فشار اقتصادی ناشی از نیش تحریم، مردم را در مقابل نظام قرار داده و منجر به تغییر رفتار و در وهله بالاتر به تغییر نظام شود.
 
مقام معظم رهبری ازچندین سال گذشته وعلی الخصوص در سال ۱۳۸۸ با شعار «اصلاح الگوی مصرف»، وجهه اصلی دولت و ملت را به سمت اصلاح وضعیت اقتصادی نظام رهنمون  کردند؛ ولی تأنّی و تعلل در توجه مکفی به این رهنمودها توسط دستگاه های اقتصادی، منجر به دست اندازی آمریکا و غرب به زندگی عمومی مردم شد.
 
خداوند متعال در قرآن کریم به رسول اعظم صلوات الله علیه و آله و سلم، در باب رفتارشناسی زیاده خواهانه دشمنان اسلام می فرماید: «ولن ترضی عنک الیهود و لا النصاری حتی تتبع ملتهم...» آن چه در دو سال گذشته، ترجمان ملموس و روشن همین آیه نورانی قرآنی است. روند آمریکایی ها تهاجمی و  دائماً به دنبال تغییر رفتار جمهوری اسلامی ایران بر اساس خواسته های خود بوده اند. بر اساس اسناد منتشرهی امنیت ملی آمریکا، آنها افق آینده حرکت شان را تغییر نظام از مدخل تغییر رفتار جمهوری اسلامی عنوان کرده اند و همه ما شاهد تخصیص بودجه های کلان این کشور  برای براندازی نرم در ایام پسابرجام نیز هستیم...
مسیر این تجاوزگری و پیشروی به هر عنوانی که آغاز شده، باید مسدود شود و روند عقب زدن دشمن هر چه زودتر آغاز شود. مشکلات اقتصادی کشور ایران هر قدر هم عمیق و گسترده باشند، انتظار یاری و مساعدت از چنین دشمنی، برخاسته از نوعی ساده انگاری سیاسی محسوب می شود.
 
وقایع اخیر اعم از:
۱- ماجرای بی اعتبار کردن روادید مسافران به ایران و نامه پرابهام  آقای کری در اجرای این تغییرات مصوب کنگره به صورتی که برای منافع اقتصادی ایران آن هم از نوع مشروع از نظر خودشان! مانعی ایجاد نشود.
۲- حکم آمریکا به برداشت از حساب به ناحق بلوکه شده دولت ایران به اسم خسارت گروگانگیری سال ۱۳۵۸
۴-خروج یازده تن اورانیوم غنی شده (پاسخ دولت! به گستاخی های آمریکا دقیقا برخلاف بند پنجم فرمان مقام معظم رهبری در خصوص الزامات برجام)
۳-تهدید های مکرر آمریکا به تحریم های تازه، علیه ایران و به قول خودشان همه ی گزینه های روی میز (پاسخ این کشور حقیر !! به دولت خوشبین ایران )، ما دانشجویان دانشگاه های استان البرز را بر آن داشت تا اطاعت و پشتیبانی کامل خود را از دستورات اکید فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه ای اعلام داشته، خود را اولین مخاطب اجرای این دستورات دانسته و نسبت به هرگونه تخطی و تعرض نسبت به این فرامین هشدار دهیم.
 
ما به عنوان بخشی از ملت قهرمان ایران، نارضایتی عمیق خود را ازعملکرد به غایت منفعلانه دولت در برابر گستاخی های بی شرمانه شیطان بزرگ از تهدید نظامی تا تحریم اقتصادی اعلام می کنیم.
 
رئیس دولت تدبیر وامید جناب آقای دکتر روحانی
امروز شما مسئولید که در مقابل تمام این اتفاقات و حوادث ایستادگی کنید و اجازه ندهید که با مماشات برخی افراد، زیاده خواهی های آمریکا به ثمر بنشیند.




ومن الله توفیق
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی البرز
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۴/۱۰/۱۴
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.