بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی استان البرز در مصاحبه با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی استان البرز؛ با محکوم کردن جنایت اخیر آل سعود اظهار داشت: آل سعود با به شهادت رساندن شیخ نمر خودش را به عذاب الهی  نزدیک تر کرد و باید جهان اسلام و ایران به پا خیزند و جنایت این جنایتکاران را محکوم کنند.
سردارعلی استاد حسینی با اشاره به اینکه علمای شیعه در عربستان کم نیستند و تعدادی از آنها در مدینه زندگی می کنند نیمی از آنها هم در قطیف و شیخ نمر یکی از رهبران آنها بود تصریح کرد: شیخ نمر یک فرد انقلابی و مبارز بود که زیر بار زور گویی های آل سعود نمیرفت که متاسفانه رژیم مستبد آل سعود سختگیری های زیادی برعلیه شیعیان عربستان دارد و هیچ حق آزادی و حق بیان آنجا ندارند و آل سعود حتی نسبت به مردم دیگر هم ظلم می کند.
وی ادامه داد: متاسفانه شیعیان همواره تحت ستم بوده اند و این رژیم دستانش به خون مسلمانان در یمن هم آغشته است و در سرتاسر این منطقه هر جایی که آدم کشی  وآدم ربایی و قتل و جنایت است دست پرورده آل سعود است از داعش و طالبان تا تکفیری ها که تمامشان با پول و آموزش مستقیم ایشان و یا غیر مستقیم حمایت می شوند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: امروزه جای تاسف است که در آمریکا و اروپا کسانی هستند که از حقوق بشر صحبت می کنند اما انگار اینجا حقوق بشری نیست و صدایی از هیچ کدامشان به گوش کسی نمی رسد، که یک روحانی به جرم اینکه اعتراض داشته نسبت به حق و حقوق آنها و نه اسلحه ای داشته و نه کاری کرده است به این جرم ایشان را کشتند، همانطور که شیخ زکزاکی را به جرم شیعه بودن در نیجریه دستگیر کردند.
لذا باید مسلمانان بیش از پیش با هم متحد باشند و باید موضع گیری کنند تا این رژیم را به سزای اعمالش برسانند.
سردار علی استاد حسینی با اشاره به حمایت کنندگان  از این اقدام گفت: حمایت کنندگان از این جنایت دست نشانده های عربستان هستند و حاکمانشان بر پول عربستان اقتضا می کنند؛ و وقتی که شیطان بزرگ (آمریکا) از این حمایت می کند مطمئنا شیطان های کوچک هم از این حمایت می کند و در زمان  بیش از یک سال قریب بر هشت هزار نفر زن و کودک و بی گناه را به شهادت می رسانند.
لذا دنیا، دنیای وحشی ای است و حرف حق در آن جایی ندارد و جنایت برای آن ها یک امر عادی است و این نشان می دهد که ما باید قدرتمند در مقابل دشمنان بایستیم وگرنه دشمن با صحبت و اشاره بر سر جای خود نمی نشیند و همین قدرت در بازوان مردم یمن بوده است که دشمنان را وادار کرده که امروز نتواند کاری کند و ما هم با ید مسلمانان را قدرتمند کنیم تا بتوانند در مقابل دشمنان بایستند.
استاد حسینی شیخ نمر و شیخ زکزاکی را فرزندان امام خمینی و نتیجه بیداری اسلام و نهضت جهادی امام دانست و اظهار کرد: اگر امروز شیخ حسن نصرالله در لبنان و شیخ زکزاکی در نیجریه و شیخ نمر در عربستان و شیخ سلمان دربحرین مردانه ایستاده اند نشان دهنده بیداری اسلامی است و نشان می دهد که بذری که امام کاشته بود دارد بارور می شود و قطعا این یک خط امتداد خط سرخ تشیع است که در طول تاریخ شیعه در مقابل ظلم و ستم ایستاده است لذا آنها به شیعه و سنی بودن هم توجهی ندارند و هر کس که در برابر ظلم بایستد خوشایند جنایتکاران نیست.
وی در خاتمه گفت: امروزه شیعیان بیش از هر زمان دیگر به وحدت برای مبارزه با ظلم و ستم نیاز دارند و باید بیشتر در راستای بیداری اسلامی گام بردارند و بتوانند چهره واقعی عربستان که رژیمی پوسیده است و بدون رای گیری و انتخابات بر روی کار آمده است را بتوان در مقابلش ایستاد و از آنها انتقام شهدا و کشته شدگان را گرفت.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۴/۱۰/۱۴
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.