بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی استان البرز؛ بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرج در بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از حرکت عزتمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انتظار خود را از سپاه پاسداران فارغ از فشارهای سیاسی داخلی و خارجی که برای آزادی  مجرمین متجاوزکاران آمریکایی صورت می گیرد، ایستادگی کرده و آزادی آن ها را منوط به عذرخواهی رسمی دولت آمریکا نموده و به هیچ عنوان از حق مردم شهیدپرور ایران عقب نشینی نکند.
متن بیانیه بدین شرح است:
سپاس خداوند تبارک و تعالی را که  بار دیگر فرزندان  سیدعلی ضربه ای برپیکره ی کدخدای خود خوانده وارد آوردند.
حرکت عزتمندانه ی سپاهیان اسلام  در مقابل متجاوزان آمریکایی باید تلنگری باشد برای دستگاه دیپلماسی دولت  تدبیر و امید که بداند اگر در مقابل استکبارجهانی لبخند و نرمش بیش از حد داشته باشی، عزت وغیرت تو را نشانه خواهند گرفت و تو را ساده لوح خواهند خواند.
دستگیری ١٠متجاوزآمریکایی نمایانگر اقتدار نظامی جمهوری اسلامی به جهانیان است و حاملِ پیام هیهات من الذله، حامل پیام عزتمندی و شرافتمندی ایرانیان بود و درعمل ثابت کرد جمهوری اسلامی ایران برای حفاظت از حریم آبی، خاکی وهوایی خود با هیچ  کشوری سر سازش  ندارد و جواب ایرانیان، جوابی سخت و خشن خواهد بود حتی اگر آن متجاوز کدخدای خیالی باشد.
ما دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نورکرج ضمن حمایت از حرکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتظارداریم این نهاد انقلابی  فارغ از فشارهای سیاسی داخلی و خارجی  که  برای آزادی مجرمین متجاوزکاران آمریکایی صورت می گیرد، ایستادگی کرده و آزادی آن ها را منوط  به عذرخواهی رسمی دولت آمریکا نموده و به هیچ عنوان از حق مردم  شهیدپرور ایران عقب نشینی نکند.
برهمگان روشن است اگر در مقابل این تجاوز اقدامی  مقتدرانه صورت نگیرد و در مقابل  زیاده خواهی آمریکا ایستادگی نشود، عزت وغیرت و شرافت ایرانیان لکه دارشده  و هرگونه  نرمش بیش ازحد درمقابل حرکت متجاوز کارانه محکوم است وغباری خواهد بود که  بر دل های زخم خورده ی  شهیدپرور ایران می نشیند.
باشد که  دولت  بهترین استفاده را کرده  تا چهره ی منفورآمریکا را به همگان نشان دهد و اجازه ندهد متجاوزین آمریکایی را گروگان بنامند، بلکه آنها نقض قوانین بین اللملی کرده و مجرم هستند و باید با آنها همانند مجرمین برخورد شود.
روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورکرج

منیع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۴/۱۰/۲۳
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.