بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ مصطفی ابراهیمی مسئول شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران در ارتباط با اجرای شدن برجام اظهار داشت: برای کسانی که به طور آگاهانه یا از روی غفلت و به دلیل ساده اندیشی در حال تکمیل پازل نفوذ آمریکا   و در آرزوی ایجاد ارتباط مستقیم با آمریکا هستند باید بدانند آمریکا همچون کشور های جنوب شرق آسیا ایران را دچار بحران های مالی یا انقلاب های رنگی و غیره که برای مصر و امثالهم به خاطر اعتماد به امریکا اتفاق افتاد برای ایران نیفتد.

وی ادامه داد: آمریکا قابل اعتماد نبوده و اعتماد به او اشتباه است و امیدواریم آقایان به خودشان بیایند و بدانند الان موقع جشن گرفتن برجام نیست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات تصریح داشت: امیدواریم دولت بتواند به وعده های خود در دوران پسا برجام عمل کند نه آنکه همچون سیب سرخی که ظاهر زیبای دارد ولی داخل آن کرم خورده و پوک است تنها به وعده ها زیبا دادن و نه عمل کردن کفایت کنند.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۴/۱۰/۲۸
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.