بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ سخنگوی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز با اشاره به تلاش برخی برای تخریب شورای نگهبان پس از اعلام وضعیت صلاحیت های نامزدهای مجلس و خبرگان، گفت: متاسفانه شاهد هستیم عده ای به دنبال ایجاد شبهه، فشار سیاسی و رسانه ای هستند تا نهاد های نظارتی جناحی تعریف کنند و با این کاردر صدد هستند جایگاه نهاد انقلابی چون شورای نگهبان را تضعیف نمایند.
وی افزود: شورای نگهبان یکی از نهاد هایی است که اصول اساسی انقلاب را تشکیل میدهد و این نهاد مقدس در چهار دهه انقلاب اسلامی از جمهوریت و اسلامیت نظام پاسداری کرده است لذا نظر شورای نگهبان برای همه جناح ها و مقام ها و اشخاص فصل الحظاب است و اگر کسی به این نهاد ارزشی و مهم که متشکل از فقهای محترم و حقوقدان های ماهر می باشد حمله کند خلاف قانون عمل نموده است.
سخنگوی شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز تصریح کرد: در صورتی شاهد عده ای در تخریب شورای نگهبان هستیم که همواره حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدضله العالی) از این نهاد انقلابی حمایت کرده اند و در جایی حضرت امام(ره) می فرمایند:" من به آقایان هشدار میدهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و نظام است". لذا آنهایی که به این نهاد حمله می کنند باید بدانند لازمه ی حضور در مسئولیت های نظام، اعتقاد به دیدگاه, افکار و ..... امام و رهبری است یعنی  به معنای واقعی  کلمه پیروی از ولایت فقیه در همه امور فصل الحظاب است.
سخنگوی شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز  تاکید کرد: امروز اگر شورای محترم نگهبان هدف شبهه ها و فشار ها قرار گرفته است نشان دهنده عملکرد صحیح و قاطع این نهاد انقلابی از حق الناس ملت می باشد که دروازه های نفوذ را برای دشمنان و فتنه گران در  عرصه مسئولیت و تصمیم گیری کشور بسته نگه داشته است.
سخنگو شورای تببین مواضع در خاتمه گفت: از همه نامزد ها حزب ها و شخصیت های سیاسی توقع داریم در برابر قانون خاضعانه سر تسلیم فرود آورند تا مبادا با کارهای غیر قانونی و غیر شرعی دشمن را شاد نمایند و لذا توصیه میکنیم در این برهه از زمان همه جناح ها و نام ها باید از قدرت و اختیارات خود در برابر آمریکا استفاده نماید چرا که دشمنی او با ملت عزیز ایران تمام نشده است.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۴/۱۰/۲۹
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.