بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ مسئول بسیج دانشجویی استان البرز بمناسبت شهادت دانشجوی بسیجی محمد اینانلو پیامی صادر کرد.
متن پیام بدین شرح است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیَانٌ مَّرْصُوصٌ {صف 4}
شهادت دانشجوی بسیجی شهید محمد اینانلو بالاترین مزدی بود که خداوند متعال به ایشان عنایت کرد.
شهادت این شهید عزیز با اینکه دانشجویان دلداده را داغدار کرد موجی از عشق و امید را در دلهای آنان برای دفاع از حرم آل الله و اسلام ناب محمدی (ص) ایجاد کرد و یاد و نام این عزیز سفر کرده هیچگاه از دلها و قلبهای جوانان عاشق اهل بیت (علیهم السلام) فراموش نخواهد شد. خبر شهادت شهدای مدافع در این ایام که متأسفانه عده ای تلاش می کنند ملت غیور ایران را به وعده های پوچ شیطان بزک کرده ای امیدوار نمایند که حامی و پشتیبان اصلی گروه های جنایت کار تکفیری و داعشی هستند، متوجه مقصد واقعی و وعده ی لا یتغیر الهی در مسیر دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی می نماید و هشداری است به همه ی جویندگان راه حقیقت که مسیر عبودیت و بندگی الهی از بیراهه ی کدخدای بی خدا جداست و رستگاری واقعی در راهی است که امثال اینانلوها انتخاب نمودند.
اینجانب ضمن عرض تهنیت و تسلیت به خانواده معزز این شهید بزرگوار، از اینکه خداوند متعال متاع وجود این عزیز سفر کرده را به همراه جسم و روح پاکش به بالاترین مزد (یعنی شهادت) خریده است تبریک عرض می نمایم و ازخداوند متعال اجر جزیل و صبر جمیل برای این خانواده ی ایثارگر و مجاهد فی سبیل الله مسئلت می نمایم.
یقینا خانواده ی بزرگ بسیج دانشجویی و دانشجویان دانشگاه های استان البرز شهید اینانلو را بعنوان یکی از الگوهای ارزشمند و دست یافتنی در زندگی خود بخاطر خواهند سپرد تا انشاءالله به برکت خون شهدای عزیزمان مقدمات و زمینه ی ظهور امام زمان (ارواحنا فداه) هر چه سریع تر فراهم گردد.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۴/۱۰/۲۹
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.