بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ یک کارشناس مسائل سیاسی با توجه به بررسی قراردادهای جدید نفتی که یک نوع خام فروشی است و در شرایط کنونی که دولت رکود است و شرایط بد اقتصادی بر چامعه حاکم است  و نفت پایین ترین قیمت خود را دارد به ضرر این ملت است در گفتگو با خبرنگار ما گفت: 

جای سوال هست که چرا از زمانی  که اقای زنگه به عنوان وزیر نفت ایران فعالیت میکند نفت به پایین ترین قیمت خود رسیده است در صورتی همین نفت را از دولت قبل با اون فشار تحریم با قیمت 100 دلار تحویل گرفتند.

وی افزود: چرا دولت در مقابل این قراردادها که به ملت ضرر وارد میکند سکوت کرده و دولتمردان در تلاش این هستند که این قرارداد ها به سرانجام برسد.

این کارشناس با تاکید بر این که دولت باید منافع ملی و مردم را به منافع مفسدین کرسنت  ترجیح دهد، گفت:

 ایراداتی که براین قراردادها با توجه به بررسی های متعدد فعالان اقتصادی و متخصص بر آن وارد است این است که شباهت بسیاری به کرسنت دارد و طولانی بودن زمان قرارداد ها که طولانی مدت بودن این قرار دادها به ضرر مردم می باشد و باید هزینه پرداخت کنند و این سبب راه نفوذ بیگانگان به کشور می شود و همچنین افرادی که در این قراردها دخیل هستند متهمان فساد بزرگ کرسنت هستند و دولت که رویه سکوت و پنهان کاری را دارد نباید به سادگی از کنار این موضوع بگذرد.

وی یاد آور شد: مردم ما یکبار تجربه تلخ کرسنت رو داشته اند و دیگر نمیخواهند بار دیگر این مسئله را تجربه کنند و مسئله ای که نگران کننده است کاندید شدن متهمان کرسنت در مجلس و تایید آنها از سوی هیأت های اجرایی می باشد که این نگرانی نفوذ مفسدین به مجلس خطرناک است و از شورای نگهبان این درخواست رو داریم همچنان با قدرت جلوی ورود فله ای این افراد به مجلس جلوگیری کنند چون مجلس خانه ملت است.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۴/۱۱/۰۸
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.