بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ یادداشت سعید بهرامی مسئول بسیج دانشجویی استان البرز به مناسبت آغاز دهه ی فجر انقلاب اسلامی، متن یادداشت بدین شرح است:

امروزه شناخت ماهیت انقلاب اسلامی ایران در میان انقلابهای بزرگ جهان، بعنوان اوج جنبش های اسلامی که ریشه در نهضت حسینی دارد و عزّت، استقلال و آزادی را به مسلمین ایران و جهان به ارمغان آورده است موجب خواهد شد تا ملتهای خسته از ظلم وستم بالأخص جوانان جویای حق و عدالت هویت خویش را بازیافته و از خمودگی در سایه ذلّت استکباری نجات یابند. دهۀ مبارک فجر فرصتی است برای بازخوانی و بازگویی این نهضت افتخار آفرین خمینی کبیر که در همۀ ابعاد فردی و اجتماعی، داخلی و خارجی، سیاسی و اقتصادی و فرهنگی، اهداف بسیار بلندی برای مردم و دولت ترسیم نموده است.

ماه بهمن یادآور چنین قیام عظیمی است که بساط دهها سال بلکه صدها سال بی اخلاقی، بی ایمانی، بی عدالتی، ظلم، ستم، فحشا، فساد و ... را به مدد ایمان و تقوا و صبر و مقاومت ملت مظلوم و پابرهنۀ ایران ، برچید و آنان را به قلۀ سربلندی عزت و اقتدار رساند. ایّامی که عمال خارجی و داخلی استکبار و چپاولگران ملتهای مظلوم، با تحقیر و توهین ملت و سران دست نشاندۀ خودشان منابع مادی و ثروتهای خدادادی آنان را به یغما می بردند و برای خود تمدّن جعلی ساخته و کشورهای مورد ستم را جهان سومی می نامیدند!

انقلاب اسلامی ایران به رهبری سلالۀ پاک رسول خدا(ص)، معادلات منحوس جهانی آنها را بر هم زد و دست پلید آمریکا بعنوان اتم مصادیق استکبار را از ایران عزیز قطع کرد و بر همین اساس خلف صالح بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی فرمودند ((دهۀ فجر مقطع رهایی ملت ایران است)) و ((این انقلاب بی نام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست)). اما همیشه تاریخ، در همۀ انقلابها و نهضتها شاهد ریزش ها و رویش های قابل تأمّل بوده است. در گذر تاریخ انقلاب برخی شخصیتهای انقلابی که به دلیل عدم درک عمیق اهداف انقلاب و یا بواسطۀ مادیگرایی و حبّ مال و جاه و خانواده دچار تزلزل و خستگی شده اند همانند برگریزان پاییزی از درخت تناور انقلاب ریزش می کنند ولی قانون طبیعت الهی است که هر درختی را پس از سپری کردن دوران برگ ریزان بهاری در انتظارست با رویشهای جدید و در عین کثرت با استورای دو چندان؛ در انقلاب اسلامی شاهد این رویش بسیار زیبا از بین جوانانی که حتی امام انقلاب را هم ندیده اند و با نفسهای عیسای مسیح زمان در مسیر انقلاب آمادگی جانفشانی برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت را دارند که رشد و بالندگی آنان را انقلاب خمینی(ره) رقم زده است.

این جوانان آمادگی زیبای خود را در راه دفاع اهداف از انقلاب اسلامی که برگرفته از قیام حسینی بود در دفاع از حریم اهل بیت با عنوان مسمّای مدافعین حرم به اثبات رسانده اند و اما روی دیگر سخن با مسئولین نظام بالأخص شخص ریاست محترم جمهوری است که به تازگی از سفر پر حاشیۀ فرانسه بازگشته است.

سخن بنده به جناب آقای روحانی این است که شما را چه شده است که این عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی ایران را فراموش کرده اید و طلب دعا از سرزمین کفر دارید ؟! نکند مصداق حدیث ((حبّ الشیء یعمی و یصمّ)) گشته اید که برجام زدگی عقل و هوش را از دولتمردان زایل کرده و همانند مجنون هر آنچه از طرف غربیها باشد زیبا می بینید حتی تحریم و تحقیر زیر سم اسب مارکوس و نحوۀ استقبال فرانسوی ها از شما را ؟!

نکند جناب روحانی جنایات و خیانتهای فرانسه را در عرصۀ صنعت و صدور خونهای آلوده به ایران فراموش کرده اند، البته اگر چنین باشد قطعاً سابقۀ تاریخی شکست پارتیان و سلسلۀ اشکانی از ((مارکوس آئورلیوس آنتونیوس)) را هم فراموش کرده است که در چنین جایگاه تحقیر آمیزی تفاهم نامۀ بازاریابی امضاء می کنند.البته که رئیس جمهور محترم ما حقوقدان است و کاری به تاریخ ندارد و ایشان در برداشتهای ناصواب از تاریخ کربلا قبلاً این موضوع را ثابت کرده اند. ولی در ایّام پرافتخار ماه بهمن از رئیس جمهور محترم و همۀ مسئولین نظام جمهوری اسلامی انتظار می رود با تلاش مضاعف در راستای اعتلای اهداف انقلاب اسلامی و در ایام منتهی به انتخابات با رعایت مصالح نظام و پایبندی به قانون اساسی برگی زرین از افتخارات ملت سربلند ایران را رقم زنند و با تاکیه بر ایمان عمیق مردم و ظرفیتهای درونی نظام از هرگونه سردرگمی پسا برجام که ماهیت واقعی آن برای آحاد ملت آشکار شده است بیش از این فرصت سوزی نکنند تا مبادا خدای ناکرده مورد نفرین نسلهای آینده قرار نگیرند.

((ان تنصروالله ینصرکم و یثبّت اقدامکم))
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۴/۱۱/۱۳
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.