بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

انقلاب حاصل خون صد هزار شهید است

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۴ ق.ظ
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ سردار سید یوسف مولایی در همایشی که با محوریت آغاز دهه فجر در حسینیه سپاه ناحیه امام حسین برگزار شد با اشاره به اینکه اتفاقاتی که در دنیا می افتد بسیار شتابان صورت میگیرد ، تصریح کرد : این حوادث در برخی اوقات شتابی  دارد که ما از تحلیل عقب می مانیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه منشا این حوادث از روی غضب است از دلایل دشمنی آمریکا با ایران را عبور از خط قرمز ها و مستقل بودن دانست.

جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در رابطه با انقلاب اسلامی که یک تحول روحی در جامعه است ، اظهار کرد: بسیاری از فیلسوفان و متفکران دنیا چنین اعتقادی دارند و آن را یک معجزه می دانند.

وی با تاکید بر اینکه بی مدیریتی و بی برنامگی بسیاری در کشور وجود دارد ، تصریح کرد : در همه دولت ها این موضوعات بوده و این موضوع قابل انکار نیست و برخی از روسا نا توانند و نمی توانند واقع بینانه عمل کنند.

سردار مولایی در خاتمه گفت : انقلابی که در سال 57 اتفاق افتاد حاصل خون صد هزار شهید است و ما موظفیم پاسدار خون شهدا باشیم.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۴/۱۱/۱۳
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.