بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

برجام دو به منظور تطهیر فتنه گران است

جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ب.ظ
به گزارش شبکه خبر دانشجویان البرز (اسنا)؛ نماینده ولی فقیه در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته شهر کرج با توصیه همگان  به  رعایت تقوا و تقویت آن اظهار داشت :اهل تقوا ، اهل بهره برداری از آیات قرآن کریم و به کار بستن دستورات قرآن در زندگی خود هستند.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی افزود : اهل تقوا قرآن را کتاب هدایت و انسان سازی میدانند و نگاه آنها به  قرآن نگاه تشریفاتی نیست و از قرآن و هدایت های آن به  طور کامل بهره مند  می شوند .

امام جمعه کرج تصریح کرد : رسول خدا میفرمایند : هر کس قرآن را بیاموزد و به آن عمل نکند و دوستی با دنیا را به دوستی با قرآن ترجیح دهد سزاوار خشم  خداوند خواهد بود و آنها مانند یهود و مسیحیت هستند که قرآن را پشت سر گذاشته اند و مسلمان محسوب نمی شوند .

وی ادامه داد : مصیبت برای مسلمانان وقتی می باشد که به قرآن و مبانی آن عمل نکنند ولی برخی از جوامعی که حتی مسلمان هم نیستند مبانی قرآن در آن رعایت شود .

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت : از خدای تعالی به خاطر داشتن چنین ملتی در سراسر کشور به خصوص استان البرز تشکر میکنم که این چنین با افتخار در عرصه حاضر شدند و وحدت و یکپارچگی را به رخ جهانیان کشیدند.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی امسال مانند گذشته پیام هایی با خود داشت ، افزود : پیام روشن و صریح مردم که در سراسر کشور و به صورت مشترک بیان کردند اعلام نفرت و انزجار و مرگ برای آمریکا بود و مردم از دولت مردان میخواستند که به فکر برقراری ارتباط با جهان خواران نباشند و به صراحت بیان کردند که برای دفاع از انقلاب تا پایان جان خواهند ایستاد.


آیت الله حسینی همدانی افزود: دیروز ملت شجاع جمهوری اسلامی محکم و با  صدای رسا فریاد زدند که دولت های استکباری عالم که  خیال میکنند  با زور و تهدید  میتوانند ایران را در تنگنا قرار  دهند بدانند ملت  ایران در  مسیر عزت و اقتدار و استحکام  خود در مقابل هیچ  تهدیدی ضعف نشان  نداده و عقب نشینی نمیکند و زیر بار تهدید نخواهد  رفت .

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه از چهره های قابل توجه در راهپیمایی دیروز جوانان بودند ، خاطر نشان کرد : حضور پرشور جوانان نشان دهنده زنده بودن انقلاب است و گسستی بین مردم وجود ندارد و کسانی که زمان انقلاب نبودند با شور و هیجان و با نشاط وارد عرصه شدند و شعارهایی سردادند که شعار های اصیل انقلاب بود .

وی افزود :ملت ایران در این راهپیمایی عظمت خود را که نتیجه تدین و پیروی از ولی امر خود بود را به رخ جهانیان کشید و در انتخابات 7اسفند هم چهره ای دیگر را به عالم نشان خواهد داد و با انتخاب افراد شایسته نقشه های شوم دشمان را خنثی خواهد کرد.

خطیب امام جمعه کرج ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) که 5 جمالی الاول می باشد گفت :  ویژگی های بی شماری که از زندگی آن حضرت است که الگویی بی نظیر برای همه عالم و همه مردمان آزاده است.

وی یاد آور شد : بانوان امروز جامعه با الگو گیری از آن حضرت میتوانند زندگی موثر و پر برکتی داشته باشند .

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به سخن رهبری در رابطه با جنگ نرم دشمن با ملت ایران گفت : رهبری فرمودند که تنها راه جلوگیری از چنین وضعیتی حفظ و حراست از تفکر انقلابی در عمل ،اهداف و جهت گیری ها در ضوابط و مبانی است .

وی ادامه داد : چیزی که چاره ساز است تفکر انقلابی است و باید به شاخصه ها توجه کرد ، به کلمات حضرت امام خمینی (ره) مراجعه کنیم ، گفته های انقلاب اسلامی را مرور کنیم و این تفکر را حفظ کنیم و بفهمیم که الان هم بعضی ها سعی در تحریف انقلاب و آرمانهای امام دارند.

امام جمعه کرج افزود : برای هر چیزی بدل درست میکنند و در برابر تفکر اسلام ناب و انقلابی ، اسلامی که زیر با ستم نمیرود  اسلامی رحمانی ، اسلامی که تعامل کننده با تمام عالم  ولو با از بین رفتن حقوق مسلمانان  و با نادیده گرفتن تلاش مردم برای حفظ استقلال را انکار می کنند و این تفکر همان اندازه به اسلام ضربه می زند که الان تفکر داعشی به آن ضربه میزند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز اشاره کرد : آرام آرام تبلیغات برای انتخابات شروع میشود گرچه بعضی ها از قبل شروع کرده بودند که آنها رصد شده و ناظران آن را  پیگیری می کنند.

وی نامزدهای انتخاباتی و هوادارانشان را به رعایت اخلاق انتخابات دعوت کرد و گفت : بهتر است همه نامزدهای انتخاباتی  و هوادرانشان از تخریب دیگر رقبا بپرهیزند چرا که این چند روز دنیا ارزش آلوده کردن سفره ابدی را ندارد و نامزدان انتخاباتی باید برای هر حرف، عمل و رفتاری در مقابل خداوند و مردم پاسخگو باشند و برای یک دوره ریاست اعتباری، با دین خود و مردم بازی نکنند.

وی افزود : از همین ابتدا عزیزانی که می بینند رای ندارند فرصت را به دیگران بدهند و بگذارند تا افراد دیگر با رای بالا و محکم وارد عرصه شوند .

وی گفت : کسانی که رای می دهند هم به عملکرد ها و وعده های سابق افراد توجه کنند  و رزومه کاری را در مورد افراد بررسی کنند و یکی از مواردی که باید بررسی شود سواستفاده مالی است و سو استفاده مالی صرفا دزدی نمی باشد و گاهی ضربه وارد کردن به بیت المال مضر می باشد و به این افراد رای ندهند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطر نشان کرد : مردم برای رای دادن تعصبات قومی و قبیله ای را کنار بگذراند و به افرادی رای دهد که منافع ملی را به منافع شخصی، حزبی و جناحی ترجیح می دهند.

وی گفت : بعضی از نامزد ها به اطرافیان خود قول پست و مقام می دهند و عمل به این قول را به شرط رای آوردن می دانند و می گویند پس از ورود به مجلس به فلان مسئول در استان فشار می آورم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یک وظیفه شرعی می باشد ، تصریح کرد : مردم با توجه کامل به پای صندوق های رای بیایند و آن را عبادت بدانند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به بیان رهبری در رابطه با اینکه برای برجام هزینه سنگینی پرداخت کرده ایم گفت : دستاورد های برجام در برابر هزینه ها شده برابری نمیکند و استفاده از تعبیر جدید برجام دو برای تطهیر فتنه گران است و همان هایی که از این تعبیر استفاده می کنند بدانند مردم ایران اسلامی زیربار برجام دو که به منظور کنار آمدن و تطهیر فتنه گران است نخواهند رفت و برای این برجام هزینه ای نخواهند کرد.
منبع:شبکه خبر دانشجویان البرز (اسنا)
۹۴/۱۱/۲۳
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.