بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی پایه منطقی ندارد

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ب.ظ
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ حجت الاسلام و المسلمین صادق رزاقی در دومین برنامه ی دعوت از نامزد های انتخاباتی خبرگان رهبری که امروز در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار گردید، اظهار داشت: در سال87 یکبار در مجلس خبرگان در شهر مازندران شرکت کرده ام ولی رای نیاوردم، اما امسال بنده به عنوان فرزند این استان تازه تاسیس پا در صحنه انتخابات نهاده ام.

نماینده ی ولی فقیه در دانشگاه های استان البرز با تاکید بر اینکه به صورت مستقل وارد شده و وابسته به هیچ گروه و حزبی نمی باشد، تصریح کرد: بنده بنای حزب گرایی ندارم و در صحنه هم مستقل هستم و افتخارم این است که در کنار مردم مخصوصا دانشجویان باشم و اگر به عنوان نماینده خبرگان هم انتخاب شوم هیچ چیزی بر راه و روش بنده اضافه نمی شود.

حجت الاسلام و المسلین رزاقی در پاسخ به سوالی  منوط بر اینکه نقش عملی مجلس خبرگان رهبری در فضای سیاسی کشور و چرایی رسانه ایی نشدن جلسات مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مجلس خبرگان و کمیسیون ویژه ای که در این مجلس نیز وجود دارد، به نظارت بر صفات رهبری و استمرار آن می پردازد و همچنین وظیفه ی نظارت بر نهاد های وابسته به رهبری را عهده دار می باشد.

وی ادامه داد: اگر این جلسات رسانه ایی نمی شود دلیل عدم تشکیل آن نیست و در این جلسات بسیاری از مطالبات مردم بدون هیچ اغماض و سستی بررسی میشود و رسانه ایی شدن این موضوع مسائل بعدی را به دنبال دارد و ما باید برای مقام رهبری نیز حریم و اعتباری خاصی قائل شویم.

نماینده ی ولی فقیه در دانشگاه های استان البرز نظر خود را در رابطه با شورائی شدن رهبری اینگونه اظهار داشت: در مکتب ما جایگاهی برای شورائی شدن رهبری وجود ندارد و در تاریخ اسلام هیچ فرقه ایی به مسئله ی شورائی بودن رأی نداده است و ما هرگز پیغمبری، نبوت، امامت، نداشته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین رزاقی در رابطه با حمایت جریان فکری اصلاح طلب از وی خاطر نشان کرد: من به صورت مستقل وارد عرصه شدم و هرکس که انقلاب، قانون اساسی، رهبری و ولایت فقیه را قبول داشته باشد می تواند از بنده حمایت کند و برای حضور حداکثری که رهبری بر آن تاکید دارد این موضع گیری در برابر احزاب را به صلاح جامعه نمی دانم و ما باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم.

 حجت الاسلام و المسلمین رزاقی در پایان موضع گیری صریح در مورد اظهار نظر های اخیر هاشمی رفسنجانی کرد و گفت :
اظهارات ایشان پایه منطقی ندارد و  توهین به شورای نگهبان هزینه های سنگینی را در بر خواهد داشت و هر کسی که از خط ولایت فاصله بگیرد محبوبیت و هویت خود را از دست می دهد، در مجموع دعا میکنم ایشان در کنار رهبری قرار گیرند که در کنار هم قرار داشتن وی در کنار رهبری میتواند انقلاب را به خیلی از موفقیت ها برساند.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۴/۱۱/۲۷
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.