بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

در اردوهای جهادی، می سازیم تا ساخته شویم

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۴۴ ب.ظ
مسئول سازندگی و کارآمد سازی بسیج دانشجویی استان البرز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ به تشریح برنامه های اردو های جهادی در بازه ی زمانی اسفند 94 و فروردین 95 پرداخت.
محمد علی ورمزیاری گفت: در اسفند 94 و فروردین 95، انشاء الله کار گروه های علوم پزشکی در داخل استان البرز از 15 تا 25 اسفند ماه اقدام به برگزاری اردوی جهادی خواهد نمود.
گروه جهادی دانشجویی شهید متوسلیان دانشکده ی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی کرج نیز در شهرستان نظرآباد در بازه ی 20 لغایت 29 اسفند ماه اقدام به خدمت رسانی در عرصه های تخصصی دامپزشکی در روستاهای گلدره و قشلاق محمدلو و چند روستای دیگرخواهد نمود و دیگر گروه ها نیز بصورت قرارگاهی با اولویت داخل استان اقدام به برگزاری اردو خواهد نمود.
ورمزیاری خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی در سواحل مکران استان هرمزگان اقدام به برگزاری اردو های جهادی در بازه های زمانی 17 لغایت 27 اسفند ماه خواهد کرد. این اردوه ها علاوه بر سازندگی و عمق بخشی بر این مناطق موجب خودسازی دانشجویان نیز خواهد شد و امسال نیز همچون ادوار گذشته انشاءالله اردو ها بصورت خودجوش و کاملا داوطلبانه در جهت ساخت دانشجویان ایرانی آباد با تربیت نیروهای انقلابی خواهیم داشت.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۴/۱۲/۰۶
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.