بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ جلسه ی بصیرت سیاسی با موضوع انتخاب اصلح در دانشگاه پیام نور ماهدشت با حضور علیرضا شاه حسینی جانشین بسیج دانشجویی استان البرز و جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور ماهدشت برگزار شد.
در این جلسه موضوعاتی از قبیل پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در شرایط فعلی، انتخاب اصلح از دیدگاه امامین انقلاب اسلامی، جریان شناسی سیاسی به تبادل نظر و بحث قرار گرفت.
جانشین بسیج دانشجویی استان البرز با اشاره به دیدگاه های جریانات سیاسی موجود، انتخاب اصلح را مهمترین عامل تحرک برای همه ی بخش های نظام اسلامی بر شمرد.
شاه حسینی گفت: در انتخاب فرد اصلح ملاکهای اساسی در گفتمان سیاسی کاندیدای مورد نظر شرط مهمی است، آنهایی که برای رشد نظام اسلامی تلاش میکنند باید مطابق دیدگاه امامین انقلاب که همان دیدگاه تقوا، تخصص و تعهد، نگاه درونی به داشته های کشور، اقتصاد مقاومتی، رویکرد سازندگی و رفع معظلات معیشتی از پنجره ی اقتصاد مقاومتی و عامل اساسی خودباوری است، عمل نماید.

جانشین بسیج دانشجویی استان البرز خاطر نشان کرد: استکبار ستیزی و دشمن شناسی نیز از عوامل مهمی است که مردم باید در انتخاب افراد به آنها توجه ویژه داشته تا افراد با صلاحیتی را به مراکز تصمیم گیری نظام هدایت کنند.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۴/۱۲/۰۶
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.