بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

معاون سیاسی بسیج دانشجویی استان البرز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ گفت: جا دارد به مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی بابت حضور پرشور، با بصیرت و آگاهانه خود که بذر نا امیدی را در پسا برجام در دل دشمن کاشت و اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی را در جهان بیش از پیش افزایش داد تبریک بگویم و خداوند را شاکر باشیم که در مسیر رهبری شجاع، بصیر، مدبر، فقیه و انقلابی حرکت می کنیم.
مهدی طالبی افزود: با توجه به حرکت انقلاب اسلامی به سمت تمدن نوین اسلامی و نقشه  دشمن در مهار انقلاب، مردم بصیر با انتخابی هوشمندانه سد محکمی را در برابر نفوذ غرب در مجلسین نظام اسلامی قرار دادند تا نمایندگان مردم بتوانند با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) با حرکت جهادی در راستای اقتصاد و فرهنگ و سیاست با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به سمت قله های عزت و اقتدار حرکت بنمایند.
طالبی خاطر نشان کرد: مجلس دهم باید برای رفع مشکلات معیشتی و باز نگری در قرار دادهای نفتی و باز نگری در برنامه ششم توسعه و نظارت دقیق بر برجام بدون هر گونه تساهل و تسامح با یک اقدام علمی، عملی و طبق وظایف خود عمل نماید و نفوذ استکبار را در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری ناکام بگذارد.
وی در آخر ضمن تبریک به مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی)، مشارکت بالای مردم را سیلی محکمی بر دهان استکبار و فتنه گران دانست و خاطر نشان کرد: امت حماسه ساز حزب الله  همیشه در صحنه خواهد بود و حرف اول و آخر را با رهنمودهای مقتدای خود می زند.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۴/۱۲/۰۸
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.