بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

حمید دهقان دبیر قراگاه راهیان نور بسیج دانشجویی استان البرز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ با اشاره به اینکه بحث راهیان نور از سه ماه گذشته مطرح و برنامه ریزی شده و در هفته آینده اولین اعزام خود را به مناطق دارد، گفت: از 16 الی 20 اولین اعزام صورت میگیرد که اعزام ها در سه بازه زمانی می باشد که دو دوره برای خواهران و یک دوره برای برادران است.
حمید دهقان با بیان اینکه بخشی از اجرای راهیان نور بر عهده بسیج دانشجویی می باشد، اظهار داشت: این مجموعه برنامه ریزی  های لازم را از قبل انجام داده است ولی برخی از دانشگاه ها همکاری نکرده اند و این باعث ایجاد خلل در برنامه های بسیج دانشجویی شده است و تداخل در اعزام را باعث شده که در پشتیبانی برنامه ها تاثیر بسزایی دارد.

دبیر قرارگاه راهیان نور بسیج دانشجویی استان البرز افزود: با توجه به اینکه مدت زیادی تا زمان اعزام ها نمانده است، دانشگاه آزاد هنوز اقدامات لازم را انجام نداده است و دانشگاه پیام نور نیز امسال نسبت به سال گذشته کاهش بسیار زیادی داشته و با توجه به تعداد بالای دانشجویان این دانشگاه اعزام این دانشگاه بسیار کم می باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه محیط زیست با توجه به شرایط مالی نامناسبی که داشت ولی به هنگام تمام اقدامات لازم را بر اساس تعدادی که پذیرفته بود انجام داد.

دهقان با بیان اینکه هر ساله اردوها به نام شهیدان استان نامگذاری شد، تصریح کرد: امسال اردو ها به نام شهدای دانشجو نامگذاری شده و تمامی اتوبوس های داخل منطقه و محتوای برنامه ها بر پایه شهدای دانشجو می باشد.

وی برنامه شاخص این دوره را برنامه های هیئت دانشجویی عنوان کرد و گفت: از آنجایی که زمان اعزام ها همزمان با ایام فاطمیه می باشد یک هیئت دانشجویی نیز برنامه های مذهبی را در آنجا برگزار می کند.

دهقان افزود: شب خاطره از برنامه های دیگر می باشد که خود دانشجو ها در برگزاری آن سهیم هستند و راویان دفاع مقدس در این برنامه حضور دارند و خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس را بیان می کنند.

وی در پایان گفت: در این اردوها از منطقه اندیمشک شروع می کنیم و به سمت جنوب حرکت می کنیم و مناطق عملیاتی را بازدید می کنیم.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۴/۱۲/۱۴
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.