بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کشاورزی امام خمینی (ره) کرج در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ از تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه خبر داد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کشاورزی امام خمینی (ره) کرج گفت: با عنایت خداوند متعال و شهیدان گرانقدر، پیرو درخواست های مکرر دانشجویان دانشگاه و پیگیری برای تدفین دو شهید گمنام در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)، در این راستا سردار سید محمد باقر زاده فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در تاریخ 2/12/94 از این مرکز بازدید نمود و پس از بررسی شرایط، موافقت خود را برای تشییع و تدفین در تاریخ 23/12/94 اعلام کرد.
وی خاطر نشان کرد: از این رو از تمامی دانشجویان، مسئولین و مردم شهید پرور استان البرز برای هرچه با شکوه تر برگزار شدن مراسم و میزبانی از شهدای گرانقدر دعوت به عمل می آید.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۴/۱۲/۱۴
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.