بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ گل کرمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی با اشاره به بهترین و بدترین فضای سیاسی دانشگاه‌ها در سال 94 گفت: دیدار دانشجویان به رهبر معظم انقلاب بهترین خاطره در فضای دانشجویی سال 94 بود. ایشان در آن دیدار از محافظه کاری صحبت کردند و این قدر این نشست صمیمی بود که ایشان حتی بعد از افطار هم به این دیدار ادامه داد.

وی تصریح کرد: بدترین خاطره سال 94 شورای عالی انقلاب فرهنگی کمیته جداگانه ای برای انتخاب روسای دانشگاه ایجاد کرد و باعث انحصارگرایی دولت در فضای دانشگاه‌ها شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه در سالی که گذشت بودجه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها کاهش یافت اظهار داشت: دولت هیچ اصالتی برای کارهای فرهنگی قائل نیست آقاسالاری‌ها به شکل‌های دیگر در دانشگاه ها وجود دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمبود بودجه‌های فرهنگی در دانشگاه، عدم شکل گیری کرسی‌های آزاداندیشی و عدم ایجاد یک جلسه مشخص با تشکل‌ها از سوی دولت از جمله مشکلات سالی که گذشت بود. روحانی می‌خواهد در دانشگاه‌ها تنها ارتباط مونولوگی برقرار کند.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۴/۱۲/۲۷
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.