بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ میرسروش قریشی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه انقلاب اسلامی با اشاره به بهترین و بدترین فضای سیاسی دانشگاه‌ها در سال 94 گفت: از نظر من درگیری که در دانشگاه شاهد اتفاق افتاد بدترین خاطره سال 94 محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: بهترین خاطره در صدر آن دیدار با حضرت آقا و پس از آن هدیه جاسوئیچی به رئیس جمهور از سوی بسیج دانشجویی که مزین به تصویر ماهواره شریف است، بود.

لازم به ذکر است، 16 آذر به مناسبت روز دانشجو مسئول بسیج دانشگاه شریف به نمایندگی از بسیج دانشجویی جاسوئیچی را به روحانی هدیه داد و گفت: پس از ماهواره شریف که به جایی نرسید، جاکلیدی‌ اش را با خود حمل می‌‌کنیم که به یادشان بمانیم.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۴/۱۲/۲۷
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.