بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ با بیان این مطلب که در بحث اقتصاد مقاومتی باید اقدامات لازم از سوی همه دستگاه ها انجام گیرد، اظهار داشت: اگر مسئولین کمک کنند، ما به عنوان نیروهای وفا دار به انقلاب، نظام و رهبری ایستاده ایم که سخنان مقام معظم رهبری را عملی کنیم.

سردار استاد حسینی با اشاره به اینکه سپاه امام حسن مجتبی استان البرز هم در دوسال گذشته 10 هزار شغل ایجاد کرده و اقداماتی را در راستای اقتصاد مقاومتی انجام داده است،خاطر نشان کرد:  در سال گذشته 3 تا 5 هزار شغل در زمینه پرورش بلدرچین، قارچ و ... ایجاد کرده ایم .

وی افزود: اگر همه دستگاه ها پای کار آیند این کار راحت تر انجام می شود و کارآفرینی بیشتر می شود.

سردار استاد حسینی در خاتمه گفت: اگر دولت بیاید و در بحث اقتصاد مقاومتی همکاری کند درصد کار کشاورزان بالا می رود و همچنین ما طرح های بسیاری در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری داریم که کمک دولت را هم می طلبد.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۵/۰۱/۲۱
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.