بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

مسئول قرارگاه جهادی دانشجویی شهید شجاعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ با بیان اینکه این کارگروه کار خود را از 4 فروردین ماه آغاز کرده است، اظهار داشت:در سایه الطاف بیکران الهی و به همت جمعی از جهادگران این  گروه جهادی تحت عنوان جهادگران که متشکل از 100 جهادگر است، که به مدت ده روز در روستا نجم آباد شهرستان نظرآباد، قشلاق محمدلو، حسین خانلو و گلدره به انجام کار های جهادی در عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی، آموزشی و فرهنگی، عمرانی و بهداشت و درمان پرداخته است .

بهنام صادقی با اشاره به اینکه این قرارگاه متشکل از 6 دانشگاه استان البرز می باشد، تصریح کرد: دوستان گروه جهادی که در اینجا مشغول به فعالیت هستند از دانشگاه های علوم پزشکی، دانشگاه آزاد و پیام نور هشتگرد و نظرآباد و فرهنگیان امیر کبیر می باشد.

وی همسویی و حرکت در راستای اهداف  توانمندسازی روستاییان در بخش اقتصاد مقاومتی و سازندگی از جمله اهدافی عنوان کرد و گفت: این گروه جهادی به این موضوعات توجه ویژه ای دارد .


مسئول قرارگاه جهادی دانشجویی شهید شجاعی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی میتوانند گامی موثر در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بردارد و تاثیر بسزایی نیز بر محرومیت‌زدایی مناطق کم برخوردار کشور داشته باشد، گفت: مردم با دیدن تلاش دانشجویان جهادی به پای کار می آیند و این خود به نوعی اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی محسوب می گردد.

صادقی در خصوص برنامه های عمرانی این گروه جهادی بیان داشت : تکمیل و تعمیر مسجد و ساخت آشپزخانه برای این مسجد از فعالیت های عمرانی این قرارگاه می باشد.

وی در خاتمه به سرکشی و بازدید فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و مسئول بسیج دانشجویی استان البرز اشاره کرد و گفت : سردار استاد حسینی در بازدید از این منطقه از پروژه های عمرانی و آموزش و پزشکی دیدن کردند و در بین جهاد گران به سخنرانی پرداختند.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۵/۰۱/۲۱
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.