بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

داود گودرزی مسئول سازمان بسیج  دانشجویی کشور در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز، به مناسبت روز فناوری هسته ای با اشاره به اینکه ما حساسیت ویژه ای بر روی بحث رشد علمی کشور داریم، خاطر نشان کرد: در طی سالهای اخیر هزینه های متعددی را صرف رشد علمی کشور کرده ایم و در عرصه های مختلف از جمله بحث هسته ای کشور متمرکز شده ایم و در این راه با تلاش دانشمندان کشورمان به پیشرفت های قابل توجهی رسیده ایم.

داود گودرزی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا حرف نو انقلاب اسلامی را به درستی به دنیا صادر کنیم، تاکید کرد: باید بتوانیم جامه پیشرفته ای را در داخل کشور شکل دهیم و به دنیا نشان دهیم که با گفتمان انقلاب اسلامی می شود کشور را به نحو احسن اداره کرد و خارج از گفتمان سلطه و لیبرال دموکراسی، در زیر سایه آن (گفتمان انقلاب اسلامی) به پیشرفت های خوبی رسید.

وی با اشاره به اینکه یک جامعه پیشرفته و برخوردار از رفاه برای آحاد مردم می تواند به خودی خود برای دنیا الگو شود، یاد آور شد: دشمن تمامی معادلات خود را تنطیم می کند تا الگو پذیری از ملت ایران انجام نشود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان این مطلب که با استفاده از ظرفیت های داخلی باید تلاش کنیم که خدمات بهتری را به مردم ارائه کنیم، اظهار داشت: با توجه به جمعیت 80 میلیونی کشور با نیازمندی های مختلف، ما ظرفیت های متعددی هم داریم که می توانیم از این ظرفیت ها در این راستای استفاده کنیم و با دستیابی به صنایع مختلف و تکنولوژی های مختلف از ظرفیت های داخلی بهره برداری کنیم و خدمات بهتری را با سرعت بیشتری به مردم ارائه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه انرژی هسته ای به عنوان یک انرژی جایگزین و فناوری ای که تمام کشور های پیشرفته تلاش می کنند تا به آن دست پیدا کنند، تصریح کرد: کسی نمیتواند ملت ایران را از این فناوری محروم کند. ملت ایران بعد از سالها تلاش و مجاهدت و از خود گذشتگی جوانانش به این فناوری دست پیدا کرده است تا بتواند در آزادی کامل و آسودگی زندگی کند.

گودرزی افزود: کسی نمیتواند برای مردم ایران مرز مشخص کند و ما در طی 37 سال گذشته نشان داده ایم که اگر میخواهیم به صنایع و علوم مختلف دست پیدا کنیم برای زندگی بهتر ملت ایران است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور به تمرکز دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن می خواهد با برنامه ریزی جلوی رشد علمی کشور را بگیرد تا از پیشرفت کشور جلوگیری کند و از لحاظ اقتصادی، جنگی را بر ما تحمیل کند تا صنعت ما رشد و پیشرفتی نداشته باشد و در آینده ایرانی ضعیف بسازند تا راحت تر بتوانند به آن ضربه بزنند. لذا ما باید با رشد علمی و صنعتی دشمن را از رسیدن به این خیال خام بازداریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز در رابطه با اینکه برخی می گویند " اگر برجام نبود، نمی توانستیم حتی یک بشکه نفت هم صادر کنیم" گفت: فروش سرمایه ملی با قیمت ارزان هنر نیست. ما قبل از برجام هم نفت را می فروختیم و فروش خام نفت هنر نمی باشد.

گودرزی افزود: سوال ساده و معمولی که از همه کسانی که مسئله برجام را دنبال می کنند این می باشد که در یک جلسه و یا حتی بر روی یک کاغذ بنویسند دستاورد هایی که برجام برای ملت ایران داشته است و همه ملت ایران دیده اند چه بوده است و بعد از این سه سال مذاکره و چند ماه که از پذیرش برجام می گذرد ما چه موقع قرار است آفتاب تابان این نتایج را ببینیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: واقعا ما چند درصد در برجام پیشرفت داشته ایم و چرا در رابطه با قرارداد ها مختلف برای مردم چیزی نمی گویند و چرا ملت باید نامحرم باشد. این نوع تعامل با قشر نخبگان و این نوع تعامل با مردم به نفع هیچ کسی نمی باشد.

گودرزی در پایان با بیان اینکه اگر کسی واقعا نتیجه ای از برجام مشاهده کرد است بیاید و آن را در یک مقاله و یا سایت و دانشگاهی بازگو کند، گفت: ما حاضریم تا این فضا را آماده کنیم تا در یک  جلسه یا دانشگاهی کسی که واقعا اطلاعی دارد بیاید و نتایج آن را برای مردم بازگو کند.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۵/۰۱/۲۱
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.