بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

سعید بهرامی مسئول بسیج دانشجویی استان البرز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ با بیان اینکه دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان البرز خادمین اعتکاف در مصلی کرج هستند، اظهار داشت: ماه رجب بالاخص ایام اعتکاف یکی از بهترین فرصت ها برای خود سازی است.

سعید بهرامی با اشاره به اینکه دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان البرز در ایام البیض امسال با حضور در مساجد دانشگاه سطح شهر کرج، قصد تقرب فراغتی برای عبادت و تفکر و مناجات با قاضی الحاجات و خلوت با او یافته اند، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مساجد دانشگاهی در سال جاری میزبان دانشجویان خواهر برای مراسم معنوی اعتکاف بودند، دانشجویان پسر در مساجد سطح شهر از جمله مصلی بزرگ کرج مهمان این ها و بزرگ خدا بودند تا با تهذیب نفس و اندوختن سرمایه تقوا و اخلاص آخرت خود را آباد سازند.

وی ادامه داد: در شبستان مصلی کرج بیش از صد ها تن از دانشجویان همراه با سایر مردم خداجوی کرج و در کنار امام جمعه کرج (آیت الله حسینی همدانی )معتکف شده اند و با برگزاری پرشور این سنت حسنه که محبوب انبیاء و اولیای الهی بوده، از فیوضات آن بهره مند می شوند.

بهرامی از مهمانان این مراسم آیت الله میر باقری عضو مجلس خبرگان رهبری را عنوان کرد.

مسئول بسیج دانشجویی با بیان اینکه به همت امام جمعه کرج و خادمین با اخلاص مصلی کرج این مراسم از شور خاصی برخوردار است، گفت: در این مراسم خادمین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز از جمله دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، خوارزمی، محیط زیست و دانشگاه های پیام نور، سماء، فرهنگیان در امور پذیرایی سحری ها و افطاری ها و کمک به خدمتگزاران مصلی به صورت خود جوش و خالصانه ایفای نقش می نمایند.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۵/۰۲/۰۴
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.