بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد موحد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرزدر گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ با اشاره به اینکه سالهاست که سرمایه های عظیمی از نظام جمهوری اسلامی ایران در کشور های آمریکایی و اروپایی بلوکه شده است، بیان داشت: در پس مذاکرات برجام یکی از توافقات آزاد شدن پول ها و بازگرداندن آنها به جمهوری اسلامی ایران بود، ولی متاسفانه اندکی از این پول ها را بازگرداندند .

حجت الاسلام و المسلمین موحد با بیان این مطلب که حکمی که دادگاه آمریکا صادر کرده است دارای پیام های بسیاری می باشد، خاطر نشان کرد: این حکم به نوعی تایید می کند که جمهوری اسلامی ایران در انفجارات بخشی از کشور ها که مستشاران آمریکایی و پایگاه های نظامی آنها دست داشته است و آنها را هدف قرار داده که این ایران را متهم می کند. و این حرکت آمریکایی ها بیانگر این است که آنها اساسا قصد صلح و آشتی با جمهوری اسلامی ایران را ندارند و نخواهند داشت.

وی افزود: این پیش بینی بود که قدرت استکباری آمریکا برای اینکه جمهوری اسلامی ایران را با مشکل مواجه کند و به چالش بکشد به دنبال یک سری از کارهای غیر قانونی می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین موحد اظهار داشت: متاسفانه مسئولین نظام ما نسبت به این موضوع چندان توجهی نکرده اند و نمی کنند. درحالی که مقام معظم رهبری مکرر در سخنرانی های خود به این نکته اشاره کردند که ما هیچ اعتمادی به آمریکایی ها و قدرت های استکباری نداریم و این تجربه سی ساله ما می باشد، اما متاسفانه مسئولین همچنان تصمیم بر ادامه مذاکره دارند .

وی ادامه داد: در همین روز های اخیر شاهد این بودیم که آمریکایی ها بی اعتتمادی خود را مجددا به اثبات رساندند و این حرکت نشان می دهد که آنها اساسا با یک حکومتی در غالب جمهوری اسلامی ایران مخالف هستند و به همین خاطر است که مانع تراشی می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز به جری شدن  آمریکا پس  30 سال و در پس مذاکرات اشاره  کرد و گفت: آنها همیشه میخواهند یک فرصتی برای بهانه جویی داشته باشند و با توجه به اینکه از گذشته های دور فصل مذاکره باز نبوده است، آنها از طرفی ضرر نمی کرده اند و پول هنگفتی از جمهوری اسلامی ایران در اختیارشان بوده است و استفاده می کردند و این برجام که پیش آمده یک نوع بهانه بود برای اینکه بتوانند همچنان از فرصت و سرمایه ایران استفاده کنند و بهره بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین موحد خطاب به دولتمردان گفت: دولت مردان باید هوشمندانه با آمریکایی‌ها ها وارد مذاکره شوند، البته دولت یک بخش از این کار را انجام داده است ولی بنده توصیه میکنم به دولت آمریکا خوشبین نباشند و بیش از آنچه که اتفاق افتاده مصلحت نیست که ما با آنها در مذاکره قرار بگیریم .

وی در پایان گفت: آمریکایی ها از ما راضی نخواهند شد تا زمانی که ما از اصول و اعتقادات خود دست برداریم، و دولت مردان باید مواظب باشند که خدایی نکرده بر سر مباحث مادی ما از اعتقاداتمان دست برداریم.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۵/۰۲/۰۵
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.