بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

سعید بهرامی مسئول بسیج دانشجویی استان البرز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز، در حاشیه ی بازدید از فعالیت فعالیت کارگروه سازندگی قرارگاه شهید شجاعی، شکست حمله ی نظامی آمریکا در طبس را به جهادگران دانشجو و ملت ایران تبریک گفت.


سعید بهرامی افزود: فلسفه ی اردوهای جهادی دارای دو بعد است، یکی بعد خود سازی دارد که با در پیش گرفتن این روند توسط دوستان جهادی در بحث محرومیت زدایی و هم در بحث خود سازی مشاهده می کنیم و دیگری رفع مشکلات و محرومیت زدایی روستاها و مناطق محروم استان می باشد.


مسئول بسیج دانشجویی استان البرز در رابطه با برگزاری اردوهای جهادی در اواخر هفته ها هم اشاره کرد و گفت: این روند اردویی مستمر، خروجی بهتری نسبت به اردوهای موقت 10 روزه میتواند داشته باشد.


بهرامی در ادامه خاطر نشان کرد: عزیزان جهادی داخل استان دیگر نیازی نیست مسیرهای طولانی را برای برگزاری اردوهای جهادی طی کنند، بلکه در اواخر هفته در حد یک یا دو روز پایانی هفته می توانند کار جهادی خود را در مناطق محروم استان خود انجام دهند تا انشاء الله این حرکت های جهادی تداوم داشته باشد و ما هم توفیق خمایت از دوستان را داشته باشیم تا شاهد ثمرات بیشتر این اردوها باشیم.


سعید بهرامی در پایان خاطر نشان کرد: در کار و اردوهای جهادی نباید از مسائل فرهنگی غفلت کنیم که فرهنگ سازی خود پایه ی کارهای جهادی است.
          
          
                                    
۹۵/۰۲/۰۵
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.