بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ مسئول بسیج دانشجویی استان البرز از اعزام 160 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان البرز در قالب 4 اتوبوس همراه با مردم شهید پرور استان البرز به راهیان نور غرب کشور خبر داد.


سعید بهرامی با اشاره به نقش موثر رزمندگان کرجی در عملیات های مناطق غرب کشور، بیان داشت: در ایام دفاع مقدس شهدای جبهه های نبرد حق علیه باطل در غرب کشور و استان کرمانشاه مظلوم واقع شده اند.

وی ادامه داد: به حول قوه الهی و الطاف خاص شهدای مظلوم چند سالی است که با همت رزمندگان کرجی و همکاری و پشتیبانی سپاه استان و نواحی مختلف استقبال از این اردو ها افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز، افزود: در سال 85 اتوبوس های اعزام شده دو عدد بوده است که این رقم در سال جاری به یازده عدد رسیده است که تعداد دانشجویان هم در این اردو ها نیز افزایش داشته است که در سال گذشته 80 نفر شرکت کرده بودند و امسال به 160 نفر رسیده است.


بهرامی مهم ترین عملیات های غرب کشور را عملیات مطلع الفجر، بازی دراز و روح الله عنوان کرد و گفت: هر کدام از این عملیات ها شاهد رشادت های رزمندگان و فرماندهان بزرگی همچون شهید شرع پسند، شهید غلامعلی پیچک، شهید وزوایی، شهید حاجی بابا، شهید کشوری و شهید شیرودی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: زائران راهیان نور در با صعود به ارتفاعات عملیات دراز ضمن زیارت سه شهید گمنام در مراسم سالگرد عملیات بازی دراز شرکت کردند.

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز در خاتمه اظهار داشت: علی رغم استقبال دانشجویان و همکاری مسئولین دانشگاه ها از این اردوها، دانشگاه آزاد کرج همچنان از غافله عقب مانده است.
منبع:بسیج دانشجویی استان البرز
۹۵/۰۲/۱۱
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.