بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ نشست تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد هشتگرد با حضور علیرضا شاه حسینی جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز و جمعی از خواهران و برادران شورای مرکزی آن دانشگاه پیرامون ضرورت کار تشکیلاتی و موضوعات فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.

دراین نشست که در سالن اجتماعات شهید مدافع حرم محمد اینانلو برگزار شد، دانشجویان بسیجی به بیان دیدگاه های خود در حوزه ی فرهنگی و کار تشکیلاتی پرداخته و موانع و فرصتهای پیش رو را به نقد و بررسی گذاشتند.

جانشین بسیج دانشجویی استان البرز نیز ضمن آموزش موضوعات فرهنگی و دانشجویی،به تبیین و ضرورت کار تشکیلاتی مستمر و آموزش آن پرداخت و گفت:

یکی از اساسی ترین نیازهای کار دانشجویی تشکیلاتی بودن آن است، دانشجویان بسیجی برای این مهم، هدف گذاری نموده و برای ایجاد همدلی و همکاری بیشتر و ارائه ی راهکارهای مناسب، زمینه ی جذب حداکثری و ساخت کیفی مدیران تراز انقلاب اسلامی تلاش کنند.

شاه حسینی افزود: کار تشکیلاتی لازمه ی تحول در تشکل ها است، برای ایجاد جریان و اشاعه ی تفکر بسیجی و همچنین ترسیم فضای انقلابی برای دانشجویان، کار تشکیلاتی، خودسازی و همدلی در بسیج جزء اولویتهای اصلی است.

در ادامه راهکارهایی در خصوص شناخت بستر فرهنگی دانشگاه، رفع معضلات فرهنگی و دانشجویی مورد بررسی و اظهار نظر دانشجویان بسیجی آن دانشگاه قرار گرفت.

منبع:بسیج دانشجویی استان البرز

۹۵/۰۲/۱۸
معاونت روابط عمومی و سایبری

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.