بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

۹۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

اقدامات متناقض شما برای ما محرز کرده است که اهداف سیاسی و انتخاباتی دارید.
پازل اتفاقات اخیر و اقدامات متناقض شما در برخورد با جریان انقلابی و سکوت برابر عده ای قبح شکن برای ما محرز کرده است که شما و اطرافیانتان در استان هدفی جز اهداف سیاسی و انتخاباتی ندارید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،14تشکل دانشجویی استان البرز در پی اقدام قبح شکنانه  اخیر در پارک ایران زمین کرج ، در نامه ای به استاندار البرز از سکوت وی و سایر مسئولین استان علیرغم اطلاع قبلی انتقاد کردند.

متن این نامه به شرح ذیل است:
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۹
معاونت روابط عمومی و سایبری

تدبیری های استان با نزدیک شدن به ایام انتخابات آتی سعی در جلب رای هنجار شکنان دارند (البته به قطع در این مورد دچار اشتباه محاسباتی شده اند و تاریخ ثابت کرده که مردم در عرصه های مختلف مشت محکمی بر دهان ساکتین و مارقین نظام زده اند).

به گزارش شبکه خبر دانشجویان البرز (اسنا) -علی فلاحت کار ؛این روزها افاضاتی همچون "تدبیر من را بر آن داشت تا سری به کتاب دهخدا بزنم" ، "تدبیر در لغت به معنای اندیشه کردن در عاقبت امور است" بسیار در ادبیات لغوی سیاستمداران در کف جامعه بکار می رود .
حال تدبیر در نظام اسلامی باید چه معنایی داشته باشد؟ بهترین پاسخی که می توان برای آن یافت : اندیشه کردن برای رساندن مردم و عموم جامعه به سعادت دنیوی اخروی است (یا همان تلاش برای بردن مردم به بهشت ، البته نه به زور) .
به نظر می رسد عده ای با شعار تدبیر و با لبخند و سکوت مایلند عطر خوش بهشت را با تدبیر جهنمیشان در مزاج مردم متعفن جلوه دهند .

۳۰ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۷
معاونت روابط عمومی و سایبری

ضرب و شتم مسئول حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان البرز به دلیل نهی از منکر

مسئول حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان البرز هنگام اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در منطقه حصارک کرج مجروح شد.

به گزارش شبکه خبر دانشجویان البرز (اسنا) ؛حجت الاسلام اصغر شایسته دستجردی، مسئول حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان البرز در حین اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر مجروح شد.
دستجردی در پاسخ چرایی این واقعه بیان داشت: خانواده ای در منطقه حصارک زندگی می کنند که مالک یک سوپرمارکت و یک نانوایی در این منطقه می باشند و به علت اقدامات مختلف مانند جن گیری، رمالی، دعا نویسی، طلسم و برنامه هایی از این دست معروف هستند؛ فرزندان این خانواده مزاحمت هایی برای اهالی محل ایجاد می کنند، ولی به علت اینکه یکی از بستگانشان وکیل است به نحوی از دست قانون می گریزند.

۳۰ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۴
معاونت روابط عمومی و سایبری
بررسی علل عدم اعتماد امام خمینی (ره) به آمریکا
 کارشناسان به اهمیت دو رویداد محوری (کودتا علیه مصدق و بحران گروگان‌گیری) در شکل‌گیری برداشت عدم اعتماد در روابط ایران و آمریکا اشاره کرده‌اند. ایران، آمریکا را تحت عنوان قدرت امپریالیستی متخاصم می‌داند که هدف آن بهره‌برداری و تسلط بر ایران و جهان است؛ چیزی که باعث بی‌ثباتی منطقه می‌شود. این برداشت ذهنی در طول زمان تقویت شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی خود در حرم امام خمینی در مراسم 14 خرداد، در تشریح یکی از محورهای هفت‌گانه تفکر امام خمینی تحت عنوان «اعتماد به وعده‌ی الهی و بی‌اعتمادی به قدرت‌های مستکبر و زورگوی جهانی» فرمودند: «اعتماد به قدرت پروردگار موجب می‌شد که امام بزرگوار در مواضع انقلابی خود صریح باشد، چون اتکا به خدا داشت. نه اینکه نمی‌دانست قدرت‌ها بدشان می‌آید و عصبانی می‌شوند، می‌دانست؛ اما به قدرت الهی و نصرت الهی باور داشت.»
با توجه به سخنان مقام معظم رهبری، هدف از این مقاله پاسخ به این سؤال است که چرا امام به آمریکا بی‌اعتماد بود؟ لذا بعد از بررسی و نشانه‌شناسی عدم اعتماد در اندیشه ایشان، با تکیه بر رویکرد سازه‌انگارانه به تأثیر چند بزنگاه تاریخی در شکل‌گیری این عدم اعتماد، خواهیم پرداخت.
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۲
معاونت روابط عمومی و سایبری
گودرزی:برخی روسای دانشگاه‌ها فکر می‌کنند اگر یک استاد یا دانشجویی در کرسی های آزاد اندیشی حرفی را زد کشور به هم می‌خورد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: این آیین‌نامه‌ها نه‌تنها کمکی به برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی نکرده بلکه موجب کندی در این امر شده‌است. دانشجویان نباید زیاد دنبال قالب‌ها و کلیشه‌ها باشند و می‌توان کرسی آزاداندیشی50نفر و 500نفره هم برگزار کرد. بدنه دانشجویی باید نگاه بازتری نسبت به کرسی آزاد‌اندیشی داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی:مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه کرسی‌‌های آزاد‌اندیشی یک بحث چندساله است که با وجود تأکیدات فراوان روی آن هنوز اجرایی نشده‌ اظهار داشت:باید در دانشگاه‌ها گفت‌وگوی منطقی حاکم باشد، دانشجو و استاد بتوانند بدون ترس حرف‌شان را بزنند، برای آن استدلال ارائه کنند و تحمل کنند تا مخالف‌شان نیز حرفش را بزند. البته در کرسی‌های آزاد‌اندیشی هیاهو، جنجال و توهین به مقدسات مورد قبول نیست و باید قانون رعایت شود.
وی افزود:اگر این ویژگی‌ها در دانشگاه رعایت شود آنچه مدنظر مقام معظم رهبری بوده، محقق می‌شود و در نتیجه دانشگاهیان بدون نیاز به اردوکشی خیابانی و تجمع و فضاهای مجازی، نظارت و دغدغه‌هایشان را با خیال راحت در دانشگاه بیان می‌کنند.

۳۰ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۹
معاونت روابط عمومی و سایبری
همه آمده بودند برای "پیامی که آورده بودند"!
از بچه های کوچه پس کوچه های جنوبی ترین نقطه شهر گرفته تا بالانشین‌های شهر،همه آمده بودند...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع:سازمان بسیج دانشجویی
 

۲۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۸
معاونت روابط عمومی و سایبری

تشییع این دردانه های به میهن بازگشته یکی از به یادماندنی ترین حوادث انقلاب است.

در پی تشییع باشکوه و غیرتمندانه ی پیکر مطهر 270 شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس با حضور پرشکوه و حماسی مردم تهران، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تقدیر و سپاس صادر کردند. 
متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

۲۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۸
معاونت روابط عمومی و سایبری