بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

۱۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

هتک حرمت مادر شهید در فردیس/ وقتی انسانیت می میرد.

اسنا؛ روز دوشنبه 26 مرداد بود که خانه مادر شهید یوسفی در فردیس با حکم قضایی تخلیه شد و لوازم منزل این مادر شهید دلسوخته در خیابان رها شد.

به گزارش شبکه خبر دانشجویان البرز (اسنا)؛روز دوشنبه 26 مرداد بود که متوجه شدیم خانه مادر شهید یوسفی در فردیس با حکم قضایی تخلیه شده و لوازم منزل این مادر شهید دلسوخته در خیابان رها شده است و تلاش دلسوزان و بسیجیان پایگاه شهید آوینی منطقه فردیس جهت جلوگیری از اجرای حکم تخلیه خانه مسکونی مادر شهید یوسفی واقع در خیابان شهید روستایی (اهری) به دلیل عدم پیگیری مسولان مربوطه هیچگونه نتیجه ای نداشته است.

۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۳
معاونت روابط عمومی و سایبری
آغاز پنجمین دوره­ ی طرح ولایت استان البرز از 31 مرداد ماه در اردوگاه شهید رجایی کرج

در افتتاحیه این دوره، سردار استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز حضور خواهد یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،پنجمین دوره­ ی طرح ولایت استان البرز از شنبه 31 مرداد ماه در اردوگاه شهید رجایی کرج برگزار خواهد شد.
مسئول بسیج دانشجویی استان البرز در این باره گفت:  «دوره ­ی آموزش مبانی اندیشه­ ی اسلامی و خط امام (ره) (طرح ولایت) ویژه دانشجویان خواهر دانشگاه­های استان البرز در مجتمع فرهنگی آموزشی شهید رجایی کرج ،طی مراسمی آغاز خواهد شد.
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۰
معاونت روابط عمومی و سایبری
سرعت رشد علمی کشور به دلیل سیاسی کاری های مسئولین کاهش یافته است/دشمن با بهانه قرار دادن موضوع هسته ای بدنبال نفوذ در منطقه و کشور است.

متاسفانه این روزها نیز عده ای با طرح خاطراتی از امام(ره) که خلاف صریح آرمان ها و اصول پیر جماران است ، در پازل جریان مذکور در حال نقش آفرینی هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،  دوره خط امام مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور با انتشار بیانیه پایانی به کار خود خاتمه داد.
در بیانیه پایانی دانشجویان حاضر در این نشست آمده است: متاسفانه این روزها نیز عده ای با طرح خاطراتی از امام(ره) که خلاف صریح آرمان ها و اصول پیر جماران است ، در پازل جریان مذکور در حال نقش آفرینی هستند.
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۹
معاونت روابط عمومی و سایبری
اجازه نخواهیم داد آمریکا به کشور نفوذ کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران به پشتوانه عظیم شهدا برای اجرای فرمان ولایت تمام قد ایستاده‌اند و جلوی حضور آمریکا را می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس،سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش مشترک قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و آموزش و پرورشطی سخنانی فعالیت در عرصه راهیان نور را قدمی مجاهدانه در مبارزه با کفر و استکبار و استحکام نظام اسلامی در دفاع از آزادی خواهی و حقیقت طلبی دانست و گفت: این حرکت دستاورد های بسیار درخشانی برای انقلاب دارد و بالاترین تقدیر برای این مجاهدت شما از جانب خداوند است که این کار درخشان و ارزشمند را در نامه اعمال شما ثبت کرده است.

۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۷
معاونت روابط عمومی و سایبری

با همه توان اجازه نفوذ و حضور آمریکایی‌ها در ایران را نمی‌دهیم/ جمهوری اسلامی دست دوستی به سوی همه دولتهای اسلامی دراز می کند/ «ایجاد اختلاف و نفوذ»، نقشه نظام سلطه در منطقه/ نهضت بیداری اسلامی سرکوب شدنی نیست/ فلسطین مسئله اول جهان اسلام

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز(دوشنبه) در دیدار علما، صاحبنظران و میهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و اجلاس اتحادیه رادیو تلویزیونهای اسلامی، مبارزه با نقشه های استکبار در منطقه را مصداق بارز جهاد فی سبیل الله خواندند و با اشاره به مقابله قاطع با «تلاش امریکا برای سوءاستفاده از نتایج مذاکرات هسته ای و نفوذ اقتصادی سیاسی و فرهنگی در ایران»، افزودند: نقشه نظام سلطه در منطقه بر دو پایه ایجاد اختلاف و نفوذ استوار است که باید با نقشه های صحیح هجومی و دفاعی به مبارزه هوشیارانه و بی وقفه با آن پرداخت.

۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۲
معاونت روابط عمومی و سایبری
تمرکز وزارت دفاع بر دقت موشک‌ها/ ۴ گُردان S300 به‌روزشده را تحویل می‌گیریم/ همکاری نظامی با فرانسه نداریم/ برنامه تأمین جنگنده از روسیه/ هیچ رزمایشی به تأخیر نمی‌افتد.

وزیر دفاع با بیان اینکه سازمان صنایع هوافضا بر روی انواع موشک‌های بالستیک متمرکز شده، گفت: در حال کار بر روی افزایش دقت موشک‌ها هستیم و می‌خواهیم این سیستم‌ها در برابر جنگ الکترونیک و هدف قرار گرفتن، مصون باشند.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در نشستی خبری که با حضور خبرنگاران و به مناسبت 31 مرداد روز صنعت دفاعی، در حال برگزاریست، گفت: امیدواریم بتوانیم مجموعه ودجا را به گونه ای سامان دهیم که قادر باشد نیازهای نیروهای مسلح را در همه حوزه ها به نحو شایسته ای پشتیبانی کند.

وی افزود: برای این کار ابتدا یک طرح جامع برنامه 4 ساله تهیه شد و هم اکنون در حال حرکت در این مسیر هستیم.

۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۹
معاونت روابط عمومی و سایبری

رهبر معظم انقلاب اسلامی: کسب رتبه های برتر علمی نشانه استعداد و پیشرفتهای علمی فرزندان انقلاب است/ این پیشرفتها به قدرت و اقتدار درونی کشور می‌افزاید.

جمعی از بسیجیان مدال آور المپیادهای علمیِ کشوری و جهانی ظهر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و مدالهای خود را تقدیم ایشان کردند.

۰۴ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۵
معاونت روابط عمومی و سایبری