بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

۱۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

ابلاغ تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌دنبال درگذشت تعدادی از هم‌وطنان در حادثه مکه/ پیگیری آخرین وضعیت آسیب‌دیدگان

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی در تماس تلفنی با حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسگر نماینده ولی فقیه و سرپرست زائران ایرانی، در جریان آخرین وضعیت آسیب دیدگان حادثه مکه قرار گرفت و درگذشت تعدادی از زائران ایرانی در این حادثه را تسلیت گفت.

۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۲
معاونت روابط عمومی و سایبری

هدف از جنگ نرم تسخیر فاصله چند سانتی متری گوش تا چشم است/دشمن در فتنه 88 از تمام ظرفیت فضای مجازی استفاده کرد.

مسئول بسیج دانشجویی البرز با اشاره به قضایای فتنه 88 گفت :در جریانات فتنه دشمن از تمام ظرفیت فضای مجازی خود جهت گمراهی اذهان عموم مردم استفاده کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،افتتاحیه دوره  آموزش خبرنگاری شهید آوینی  در استان البرز برگزار شد.

۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۱
معاونت روابط عمومی و سایبری

بیش از 100 نفر در دوره آموزش خبرنگاری طرح "شهید آوینی" شرکت کردند.

برنامه‌های ویژه‌ای برای تسریع و گسترش سواد رسانه ای در میان دانشجویان با همکاری و مشارکت بسیج رسانه استان البرز برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج دانشجویی استان البرز با بیان اینکه دوره آموزش خبرنگاری طرح "شهید آوینی" در کرج برگزار شد و امروز به کار خود پایان می‌دهد، گفت : بیش از ۱۰۰ دانشجو در این دوره‌ها شرکت کردند.

۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۳۹
معاونت روابط عمومی و سایبری

نگاه اصلاح‌طلبان به مقوله توسعه، استقلال زدا است /تحریف امام،تحریف گفتمان انقلاب است.

مسئول سابق بسیج دانشجویی گفت: نگاه مدعیان اصلاحات به مقولات فرهنگی، سیاسی و سیاست خارجی تا حد زیادی نزدیک به نگاه توسعه محور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی محمد ودود حیدری،مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی  با اشاره به تاکیدات اخیر رهبر انقلاب بر مسئله "استقلال"  تصریح کرد: به نظرم رهبر انقلاب یک سالی هست که اصرار دارند اصول انقلاب اسلامی را بازخوانی کرده و مجدداً بر آن تاکید کنند. این مسئله می تواند از جهاتی مایه تاسف باشد که ایشان به عنوان مهمترین فرد استراتژیست و گفتمان ساز در جمهوری اسلامی در حال حاضر ضروری دیده اند تا مشغول بازخوانی اصولی شوند که در قریب به 4 دهه پیش تثبیت شده و ما از آنها عبور کرده ایم.

۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۳۷
معاونت روابط عمومی و سایبری
ادعای آمریکا در ریشه‌کن کردن داعش دروغ است/ حاکمان عربستان قرآن بخوانند.

خطیب موقت جمعه تهران با بیان اینکه ادعای آمریکا در ریشه‌کن کردن داعش دروغ است، گفت: حاکمان عربستان سعودی قرآن بخوانند و مردم یمن را به خاک و خون نکشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران اظهار داشت: اگر تیم مذاکره کننده هسته‌ای مراقب و مواظب باشند و تقوای سیاسی داشته باشند و در عملکردشان دقت کنند و در حدی که لازم است فکر کنند مطمئن باشند که مشمول عنایات غیبی پروردگار خواهند شد.

۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۳۷
معاونت روابط عمومی و سایبری

کسی‌ فکر می‌کند مذاکره با آمریکا اسرائیل را محدود می‌کند خود را به نادانی زده است.

عضو شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی گفت: کسی‌ که فکر می‌کند مذاکره با آمریکا می‌تواند اسرائیل را محدود کند خود را به نادانی زده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران، در ادامه سلسله مباحث خروج از خط امام، با اشاره به وقایع ۱۷ شهریور ۱۳۵۷، اظهار داشت: کشتار ۱۷ شهریور به فرمان آمریکا و تأیید اروپا بود.
۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۳۶
معاونت روابط عمومی و سایبری

اولین دوره آموزش خبرنگاری ،"طرح شهید آوینی" در سطح استان البرز برگزار می شود.

طرح شهید آوینی با هدف آموزش عمومی و تخصصی اخلاق رسانه ای و خبرنویسی با رویکرد رسانه های مجازی در سطح دانشگاه ها استان البرز و شهرستان کرج است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛پویا پارسا، مسئول قرارگاه فضای مجازی و سایبری بسیج دانشجویی استان البرز در گفتگو با خبرنگاران گفت: اولین دوره آموزش خبرنگاری با رویکرد فضای مجازی با نام طرح شهید آوینی با همکاری و مشارکت سازمان بسیج رسانه استان واداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و موسسه فرهنگی هنری فرهنگ شهر سایه برگزار می گردد.

۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۳۳
معاونت روابط عمومی و سایبری