بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد

اسلایدر

۴۳ مطلب در اسفند ۱۳۹۳ ثبت شده است

دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اعلام کرد: «ملت، عاشق مبارزه‌ى با صهیونیست‌ها است»به عنوان مهمترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۹۳ از نگاه مردم انتخاب شد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «ملت، عاشق مبارزه‌ى با صهیونیست‌ها است.» این جمله حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار شرکت‌کنندگان در «کنگره‌ى جهانى‌ جریانهاى افراطى و تکفیرى از دیدگاه علماى اسلام» به عنوان مهمترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله رهبر انقلاب اسلامی در سال ۹۳ از نگاه مردم انتخاب شد.
در نظرسنجی‌ای که از هفدهم تا بیست‌و‌ششم اسفندماه توسط پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR با موضوع مهمترین جمله سال رهبر انقلاب از دید کاربران برگزار شد، مردم، جملات گوناگونی را انتخاب کردند. مجموع حدود ۱۰هزار نظر دریافت شده نشان میدهد چهار جمله‌ی پرتکرار زیر در میان پاسخ‌ها، مهمترین جملات رهبر انقلاب از نظر کاربران در سال نود و سه هستند:
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۴۳
معاونت روابط عمومی و سایبری
کمتر از ۹ ماه پیش بود که اولین تصاویر قاسم سلیمانی که اغلب آنها با موبایل گرفته شده‌ بودند، در فضای مجازی، سایت‌های مختلف خبری غیررسمی و رسمی دیده شد. در این تصاویر، یکی از بهترین و زبده‌ترین فرماندهان نظامی ایران در صحنه‌های نبرد در نقاط مختلف عراق از شمال شرقی تا جنوب غربی در کنار نیروهای مردمی و نظامی این کشور از قومیت‌ها و مذاهب مختلف نشان داده می‌شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، هر روز که بر تعداد تصاویر سردار در عراق افزوده می‌شد، همزمان، سؤالات و شایعات دور و نزدیک درباره او افزایش می‌یافت. هر بار بعد از انتشار یک تصویر جدید به خود می‌گفتیم حتماً اجازه بازنشر آن را نداریم، این آخرین عکس است، حتماً اشتباهی در کار بوده و ... اما هیچ‌یک از تصوراتمان حقیقی نبود. تحولات یکی - دو سال گذشته درباره «حاج قاسم»، از یک تصمیم خبر می‌دهد. سردار، دیگر تابو نیست. او از پسِ پرده بیرون آمده است؛ با این حال او همزمان که می‌جنگد، عکس می‌گیرد و می‌خندد.
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۳۹
معاونت روابط عمومی و سایبری

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس گفت: به دلیل پس گرفتن شکایت امنیتی وزارت اطلاعات از مهدی هاشمی، دانشجویان استان درخواست تجمع ۱۶ فرودین ماه در مقابل اداره اطلاعات فارس را به مراجع داده اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی؛ محمد کلوانیضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن عید نوروز و تسلیت شهادت بی بی دو عالم حضرت صدیقه طاهره (س)با اشاره به خبر صدور حکم مهدی هاشمی در رسانه ها، گفت: این حکم را از دو جنبه می توان به آن پرداخت که جنبه اول روند ادامه دار مبارزه با فساد اقتصادی توسط قوه قضاییه که جای تقدیر و تشکر دارد.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس ادامه داد: البته تداوم این حرکت بزرگ در مبارزه با فساد های بزرگ به ویژه دانه درشت ها اهمیت دوچندان  دارد و به مسولین امر عرض می کنیم که از نعره های زالوصفتان نهراسید و محکم و استوار با توکل بر خداوند متعال و پشتوانه ملت مسلمان ایران به این راه ادامه دهید.

۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۳۷
معاونت روابط عمومی و سایبری

ما دانشجویان بسیجی و عدالت خواه در راستای پیگیری و محاکمه یکی از مفسدان دانه درشت اقتصادی ٰ سیاسی و امنیتی از حمیت و جدیت قوه قضائیه و از شجاعت و صلابت قاضی پرونده جناب آقای قاضی مقیسه که با وجود تمامی مشکلات سعی کردند آنچه به عدالت نزدیک تر است را به منصه ظهور بگذارند کمال تشکر و قدردانی را داریم و یکپارچه و همدلانه حمایت خود را از اجرای قانون و حکم اعلام شده در خصوص آقازاده جنجالی که هزینه های هنگفتی را بر نظام و ملت ایران وارد ساخته  اعلام می نماییم. 

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی؛ دانشجویان بسیجی استان قم در حمایت و تقدیراز قوه قضاییه و قاضی پرونده مهدی هاشمی بیانیه ای صادر کردند.

۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۳۵
معاونت روابط عمومی و سایبری

باید با معرفی اسلام ناب تهدید اسلام‌هراسی را به فرصت تبدیل کرد/ تیم مذاکرات هسته‌ای امین و دلسوز است اما من نگرانم چون طرف مقابل با حیله گری از پشت خنجر می زند/ نامه سناتورها نشانه فروپاشی اخلاق سیاسی و متلاشی شدن درونی نظام امریکاست .

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج شنبه) در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان، تحقق «اسلام کامل» را خواست پروردگار متعال و هدف اصلی نظام جمهوری اسلامی خواندند و با اشاره به ضرورت ارائه اسلام ناب در مقابل تلاش مستکبران برای ترویج اسلام هراسی در میان ملتها تأکید کردند: در بررسی علل و راه حلهای چالشهای موجود، باید از سطحی نگری پرهیز کرد و با ریشه یابی مسائل، به مدیریت منطقی آنها پرداخت. 
ایشان با اشاره به شخصیت، سوابق و خدمات آیت الله یزدی، انتخاب رئیس جدید خبرگان را انتخابی مناسب و بجا خواندند و خاطرنشان کردند: این انتخابات، بسیار متین، و بدون حاشیه های رایج برگزار شد و می تواند الگویی برای دیگر دستگاهها باشد.

۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۳۵
معاونت روابط عمومی و سایبری

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی استان البرز از اعزام اولین کاروان دانشجویی استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، روح الله فضلی در گفت و گو با خبرنگار بسیج مستقر در راهیان نور اعلام کرد: در اولین مرحله از اعزام 30 دانشجوی خواهر از دانشگاه های پیام نور، علمی کاربردی و محیط زیست شرکت داشته اند.
وی با بیان اینکه تا 28 اسفند ماه جاری دو کاروان دیگر به راهیان نور دانشجویی اعزام خواهند شد، عنوان کرد: 20 و 22 اسفند ماه تاریخ های برنامه ریزی شده برای اعزام های دانشجویی است که در مجموع سه مرحله اعزام یک هزار و 100 دانشجوی استان البرز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۳۳
معاونت روابط عمومی و سایبری

حکم پرونده مهدی هاشمی از سوی دادگاه انقلاب تهران صادر شد.

به گزارش بخش رصد پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، دادگاه انقلاب تهران حکم پرونده مهدی هاشمی را صادر کرده است.
احتمالاً اوایل هفته آینده این حکم ابلاغ می‌شود.
همچنین آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی ، حفظ استقلال دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده‌های مختلف را رویکرد اصلی و غیرقابل تغییر قوه قضاییه اعلام کرد و با اشاره به «تا به حال نشان داده‌ایم که در رسیدگی به پرونده‌ها کاری به گرایش‌های مختلف سیاسی نداریم» گفت: متأسفانه برخی شخصیت‌ها در عین اینکه می‌گویند: "نمی‌خواهیم در کار قضایی دخالت کنیم" اما با سخنان خود به‌نوعی دخالت در کار قاضی می‌کنند و بر وی فشار وارد می‌کنند، خصوصاً القای این نکته که ممکن است متهم تبرئه شود ولی به‌نحو دستوری او را محکوم کنند. این سخن خلاف است و نشر این سخنان قابل پیگیری قضایی است.

۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۳۱
معاونت روابط عمومی و سایبری